Achizitie publica - SISE TS - AISE Sibiu Achizitie piese auto pentru autovehicole DACIA- acord-cadru
Detaliu pentru invitatia numarul 313319
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Cod de identificare fiscala: R17329505
Adresa: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Bucuresti
Telefon: 021/3065110
Fax: 021/3065104
Denumire invitatie: SISE TS - AISE Sibiu Achizitie piese auto pentru autovehicole DACIA- acord-cadru
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34224200-5 - Piese pentru alte vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ACHIZITIE PIESE DE SCHIMB PENTRU AUTOVEHICOLE DE TIP DACIA 1307 1.9 DIESEL , DACIA 1310DACIA 1400- 1600 BENZINA, DACIA LOGAN.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.09.2011 13:06
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SISE ELECTRICA Transilvania Sud la sediul A.I.S.E. din Sibiu , str. Uzinei nr. 1-7, secretariat etajul I.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.I.S.E. din Sibiu, str. Uzinei nr. 1-7, sala de sedinte , etajul I.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 160, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a ofertantului. Se vor prezenta: a) Declaratie privind eligibilitatea; b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; c) Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local; 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Se va prezenta Certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; 3. Capacitatea tehnica si profesionala. Se vor prezenta: a) Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani; b) Certificate de conformitate;Se solicita garantie de participare in valoare de 2.400 lei
SEAP sau gratuit de la sediul AISE Sibiu, Biroul Aprovizionare , tel 0372690385Se solicita garantie de participare in valoare de 2.400 lei.