Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISITEME EMBEDDED


Detaliu pentru invitatia numarul 347715
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Numar invitatie: 347715/31.05.2013
Denumire contract: SISITEME EMBEDDED
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATECod fiscal: RO 4204259, Adresa: DINU VINTILA NR.10, Bucuresti, Telefon: +40 0216107095, Fax: +40 0212100454
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISITEME EMBEDDED
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de placi de baza, procesoare, memorii, HDD-uri, surse alimentare
II.1.6) CPV: 30211500-6 - Unitate centrala de procesare (CPU) sau procesoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: lotul 1?2288lei, lotul 2-2.585lei, lotul 3?230lei, lotul 4?422lei, lotul 5?299lei.Cuantumul GP se constituie in suma fixa si nu poate depasi 2% din valoarea estimata a lotului, dar nu mai putin decat sumele ce vor trebui retinute in conditiile prevederilor art.278^1 alin 1 si alin 2 din O.U.G. nr.34/2006.GP se exprima in lei ori alta moneda iar valabilitatea acesteia va depasi cu cel putin 15 zile perioada de valabilitate a ofertei.In conf. cu art. 16 din Legea 346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50%, din GP si din garantia de buna executie.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului GP data de referinta pentru cursul BNR este cel valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mod de constituire a GP in conformitate cu art. 86 alin.(1)din H.G. nr. 925/2006: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(Formularul 12) si se va incarca in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.Copia ordinului de plata se va transmite in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor si in original, confirmat de catre banca, la sediul autoritatii contractante, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma rezultata in urma aplicarii dispozitiilor art.278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv: Lotul 1.PLACA BAZA , Valoare estimata: 114.400 lei, Valoare retinuta: 1.144 lei, Lot 2.PROCESOR .Valoare estimata: 129.272 lei, Valoare retinuta: 1.292 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 10 % din valoarea fara T.V.A.a acestuia, respectiv de 5% pentru IMM, in conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004. - Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract; ?Virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO65 TREZ 7025 005X XX00 8182 deschis la Trezoreria sector 2, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (cf. Ordin Autoritatea Nationala pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010). Completare formular 12C.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va transmite o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Nota: Este exclus din procedura de atribuire ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica este dl.Chitu Sorin, seful autoritatii contractante. Persoanele care detin functiile de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: seful autoritatii contractante este dl.CHITU SORIN, contabilul sef este dl. GRAMA LUCIAN, seful structurii de achizitie este d-na MARCULESCU MARIA CRISTINA. .3. Declaratie privind eligibilitatea.Completare formular 12A.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Completare formular 12B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, in conformitate cu art. 11, alin 4 din H.G. nr. 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut in nota precedenta, ofertantul are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens.Se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele : original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Persoane juridice/fizice romane - Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale(conform celor asumate prin formularul 12F, pct.e)la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor/serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer