Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE ALIMENTARE CU APA,IN LOCALITATEA AITON,COMUNA AITON,JUDETUL CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 328498
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNAAITON
Numar invitatie: 328498/01.06.2012
Denumire contract: SISTEMDE ALIMENTARE CU APA, IN LOCALITATEA AITON, COMUNA AITON, JUDETUL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAAITONCod fiscal: 4378743, Adresa: Aiton str. Principala nr. 419 judetul Cluj, Aiton, Telefon: 0264310400, Fax: 0264310400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP ,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEMDE ALIMENTARE CU APA, IN LOCALITATEA AITON, COMUNA AITON, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de alimentare cu apa in localitatea Aiton , judetul Cluj
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 583, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50000 Lei; Perioada de valabilitate a garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO46TREZ2195006XXX002239?Trez. Turda, Beneficiar: Comuna Aiton, cod fiscal 4378743-se prezinta OP in copie sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 12.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 13.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 15.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Candidatul va prezenta o , ,Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006? - Formular 14, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Fagadar NicolaeViceprimar ? Stan VasileContabil ? Fagadar DanielaSecretar ? Budai BelaConsilier ? Bondoi TraianAcest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul).5) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.6) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul?.Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Cazier judiciar-formular tip eliberat de organismele abilitate pentru administratorul societatii-in original sau copie cu mentiunea conform cu originalulAceste documente se vor prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat 1) Se va prezenta certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de ONRC din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata), data de eliberare a Certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului va fi cu maxim 30 zile inaintea de data limita de depunerea ofertelor.Documentul va fi utilizat si la verficarea situatie personale a ofertantului. Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant , indiferent de calitatea in care participa la oferta.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Avand in vedere termenul maxim de executie a lucrarilor de 12(doisprezece) luni iar plata se va face in maxim 48 de luni calendaristice in functie de disponibilul existent la banca si de sumele alocate in bugetul local al comunei Aiton, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul castigator sa demonstreze ca detine resurse financiare suficiente pentru finalizarea lucrarii: conturi, acces la linii de credit, angajamentul bancilor cu privire la acordarea unor credite.Declaratii bancare, situatia fluxului de trezorerie sau alt document relevant din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor necesare in suma de minim 645.867 lei , pentru o perioada de minim 3 luni pentru realizarea contractului in cazul in care oferta este declarata castigatoare., Informatii privind Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii trei este de cel putin: 5.160.000 lei fara TVAOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formular 2-Informatii generale , semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului2. Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume - Bilanturile contabile anuale pentru anii de referinta, vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie lizibila conformata cu originalul prin semnatura persoanei imputernicite si stampila societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari pentru cel mult 2 contracte similare de executiealimentare cu apa ca natura si complexitate, a caror valoare totala cumulata sa fie de minim 2.500.000 lei, fara TVA.1) Se va completa Formular 3 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2) Se va completa Formular 4- Experienta similara din sectiunea formulare pentru contractele prezentate ca si experienta similara.- Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractului siprocesele verbale de receptie laterminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie finale (daca este cazul) pentru contractele prezentate ca experienta similara pentru lucrari, maxim 3 recomandari din partea unor beneficiari pentru lucrari similare care au fost solicitate ca cerinte minime, din care sa reiasa ca lucrarile au corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie l, Echipamentele necesar pentru executarea contractuluiOfertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele tehnice, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.1) Se va completa Formular 5 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la resursele tehnice pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utilizata pentru executia lucrarilor., Se va prezenta dovada cu personalul de specialitate si experti: - Sef santier - studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale. Experienta minim 3 ani in domeniul constructiilor civile si industriale;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE)- Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- Responsabil SSM, sau serviciu extern SSM. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata1.Formular 6 (Declaratie privind informatiile de personal)Pentru toate persoanele declarate responsabile de indeplinirea contractului de lucrari conform trebuie anexata o declaratie semnata in original, privind disponibilitatea de participare la executia contractului. De asemenea vor fi anexate CV-urile, copie dupa diplome, atestate sau autorizatii in termen de valabilitate, copie contracte de munca, de colaborare, orice alte documente prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate., Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct devedere formal asocierea1. Formularul 19 ?Informatii privind asocierea?semnat de catrereprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul 20 ?Acordul de Asociere? semnat de catrereprezentantii legali ai membrilor asocierii. Certificat de atestare ISO-9001 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate.Nu se accepta ? in curs de certificare?.Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?, Ofertantul trebuie sa respecte un standard de management de mediu ISO 14001:2005Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organismenationale sau internationale acreditate care confirma certificareasistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001:2005 sau un standard similar pentrudomeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - incopie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cuoriginalul de reprez legal al firmei.Nu se admit ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer