Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de detectare a transmisiilor VHF


Detaliu pentru invitatia numarul 356248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 356248/02.12.2013
Denumire contract: Sistemde detectare a transmisiilor VHF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, cladirea Autoritatii Navale Romane, Constanta, Telefon: +40 372419810, Fax: +40 241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta Navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistemde detectare a transmisiilor VHF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistemul va permite stabilirea pozitiei surselor de emisie in diferite benzi de frecventa, in zona litoralului romanesc al Marii Negre. Se va detecta semnalul emis de nave sau provenit de la alte surse cu ajutorul unui echipament goniometric descris mai jos si a unui echipament existent (livrat in cadrul altui proiect) tip Rhotheta RT-800 ce va fi integrat in noul sistem, ambele urmand a fi cuplate la aplicatia care este, de asemenea, descrisa mai jos.Informatiile de azimut preluate de la sistemul goniometric vor fi prelucrate si afisate in cadrul aplicatiei, care va avea o interfata pentru a exista posibilitatea transmiterii acestor informatii si altor sisteme.Aplicatia va fi instalata pe o consola (statie de lucru) livrata in cadrul proiectului si instalata la sediul ANR, la Serviciul SAR-Poluare. O varianta de aplicatie doar cu vizualizare va fi instalata pe pe un computer existent la sediul ANR (livrat in cadrul unui alt proiect ? actuala consola de control a sistemului gonio Rhotheta RT-800 mentionat mai sus) care va fi relocat in sediul Capitaniei Midia.
II.1.6) CPV: 34966100-7 - Radiogoniometru (RDF) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 772 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garant de particip in cuantum de4.000 lei.Modul de constit a garantiei de participare: cf preved art.86 alin(1)H.G.925/2006 cu modific si completarile ulterioare: Model Instrument de garantare-Formularul B.Pentru O.P.- cont RO79TREZ2315025XXX000533, Trezoreria Mun. Constanta, Autoritatea Navala Romana, CUI 11055818.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care moneda in care se costituie garantia de participare este alta decat leul atunci ofertantul va face conversia in lei a monedei respective la cursul BNR valabil in data publicarii in SEAP a invitatia de participare.In cazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana la data limitade depunere a ofertelor, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei de participare va fi depusa obligatoriu in SEAP in sect ?Documente de calificare? pana la data limita pt.depunerea ofertelor si va fi prezentata si in ORIGINAL cu Scrisoare de inaintare ( Formularul A) la sediul autoritatii contractante la Serviciul Investitii Achizitii Publice, etaj 9, cam 92, pana la data limita de depunere a ofertei.Daca ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta (ANR) va retine garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conf. cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si complet ulterioare.Prevederile alin. (1) art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la cerere.Documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi atasate in SEAP, in sectiunea ?Documente de calificare?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Pentru IMM-uri -cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Furnizorulse obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10%(5% pt. IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, sauin baza art. 90 alin.3) din HG 925/2006 prin garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cu deschiderea unui cont in trezorerie, cont deschis cu 1%, sau 0, 5% pt. IMM-uri, din valoarera contractului fara TVA, restul de 9%, sau 4, 5% pt.IMM-uri, se va retine din facturi in contul colateral. Acest cont va fi purtator de dobanda la vedere in favoarea furnizorului. Dupa semnarea contractului, furnizorul va face dovada deschiderii contului colateral de garantii cu respectarea prevederilor din acest articol. Se va transmite in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.Perioada de garantie de buna executieeste de 14 zilede la data Procesului Verbal de Acceptanta Provizorie.Garantia de buna executie se restituie dupa 14 zile de la data Acceptantei Provizorii, daca achizitorul nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se constituie in Trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 1Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 2Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in, Formularul 3Cerinta nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat, Formularul 4Cerinta nr. 5. - Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).Se va prezenta certificatul de atestare fiscala tip eliberat de autoritatea competenta.Cerinta nr. 6. - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine).Se va prezenta certificatul de atestare fiscala tip eliberat de autoritatea competenta.Cerinta nr. 7 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilatFormularul 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ANDREI Mihai - Director General, CAZAN Liviu-Aurelian - Director General Adjunct, BERESCU Serban - Director Directia Inspectii Siguranta si Securitate Navala, CALINTARU Cristina - Director Economic, ICHIM Iulian - Birou Radiocomunicatii, MANGRI Sandica - Serviciul Investitii Achizitii Publice, PICAEmil- Serviciul SAR Poluare, NUTU Felicia - Sef Serviciu Financiar Bugete Tarife, BANITA Anisoara - Sef Birou Juridic, APOSTOL Silviu - Sef Serviciu Radiocomunicatii, PISICA- MUSAT Raluca Alina - Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice, BUCURESTEANU Dumitru - Sef Serviciu SAR Poluare, URSACHE Gilda-Veronica - Sef Birou Contabilitate, TABACARU Daniela - Birou Juridic, ICHIM Iulian - Birou Radiocomunicatii.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al operatorului economic. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire (Formularul C), prin care reprezentantul operatorului economic este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite. Cerinta 1. - Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a)pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator - emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, la sediul Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea Autoritatii Contractante, in original sau copie legalizata.b) pentru persoane juridice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere in limba romana, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta 2. ? Documente din care sa reiasa incadrarea in categoria IMM ( daca este cazul, Formularul 6)In etapa evaluarii ofertelor, inainte decomunicarea rezultatului procedurii de atribuire a contractului, la solicitarea Autoritatii Contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite pentru pt.verificarea conformitatii cu cel depus in SEAP, documentulin original/copie legalizata.Documentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul? sau copie legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, documentele vor fi emise de fiecare operator economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru fiecare an in parte.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani insotita de cel putin o fisa de informatii privind experienta similara, la care se vor atasa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer