Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM INTEGRAT DE GESTIONARE A DESEURILOR PRIN SEPARARE IN MUNICIPIUL ADJUD SI ORASUL MARASESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 140973
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Cod de identificare fiscala: 4350491
Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud
Telefon: 0237641908
Fax: 0237641912
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SISTEMINTEGRAT DE GESTIONAREA DESEURILOR PRIN SEPARAREIN MUNICIPIULADJUD SI ORASUL MARASESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare privind: revizuirea si aducerea la zi a studiuluide fezabilitate, elaborare caietedesarcinipentru achizitionareade bunuri(mijloacede transportsi containerepentru colectarea deseurilor), elaborareaproiectului de autorizatie de construire(PAC-ul), elaborareaproiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini-specificatiitehnice, referate-verificator de proiecte, asistentatehnicape intreagaduratadeimplementarea lucrarilorValoareaestimata acontractului 52.708, 75RON fara TVA
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.05.2008 14:42
Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local al Municipiului Adjud, str. Stadionului, Nr. 2, Adjud, Jud. Vrancea, CP 625100
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local al Municipiului Adjud, Str. Stadionului, Nr. 2, MunicipiulAdjud, judetul Vrancea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia Personala: -decl. privind eligibilitatea-decl. privind neîncadrarea înprevederileart.181-cert. de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul localCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): -cert.constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului-copie dupa cert.de înregistraresi actulconstitutival societatiiCapacitatea tehnica si/sau profesionala: -inf. privind capac. tehnica: decl.privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; inf. privind utilajele echipamenteletehnice , soft-urile; CV-urile pers. de conducere si pers. responsabile, recomandari-inf. privind subcontractantiiStandarde de asigurare a calitatii: - ISO 9001/2001sau în curs de certificare sau documente emise de organismeacreditate- ISO 14001:2005 privind managementul de mediusauîn curs de certificare saudoc. similareConform fisei de date a achizitiei
De la sediul Consiliului Local al Municipiului Adjud, contravaloarea documentatiei de atribuire 100 Ron- va fi achitata la Casierie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer