Achizitie publica - SISTEM INTEGRAT DE PARCARI ? PARCARE SPITALUL MILITAR REGINA MARIA ? - cod SMIS 40802
Detaliu pentru invitatia numarul 348769
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348769/19.06.2013
Denumire contract: SISTEMINTEGRAT DE PARCARI ? PARCARESPITALUL MILITAR REGINA MARIA ?-cod SMIS 40802
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEMINTEGRAT DE PARCARI ? PARCARESPITALUL MILITAR REGINA MARIA ?-cod SMIS 40802
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEMINTEGRAT DE PARCARI ? PARCARESPITALUL MILITAR REGINA MARIA ? str. Pietii, fn, mun. BrasovVALOARAE PROCENTULUI DE DIVERSE SI NEPREVAZUTE ESTE DE 1.681.324, 50 LEI fara TVAVALOAREA ESTIMATA ESTE 19.066.928, 50 LEIVALOAREA LUCRARI, INSTALATII DOTARI SI PROBE TEHNOLOGICE =VAL. ESTIMATA - VAL. DIVERSE SI NEPREVAZUTE =19.066.928, 50-1.681.324, 50 =17.385.604 LEI
II.1.6) CPV: 45213312-3 - Lucrari de constructii de parcari cu etaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 066, 928.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 347.700 LEI, (173.850 LEI pentru IMM-prin completarea Formularului din sectiunea Formulare). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin. (1) si (5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera c) din OUG nr.34/2006 actualizata (9.298, 56 lei ) .Pentru constituirea garantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta, la cursul comunicat de BNR, este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA(5% daca executantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular . Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George Scripcaru PrimarAttila Radnoti Director executiv Directia TehnicaLiliana Horga Director executiv adjunct Directia TehnicaValeria Mavrodin Sef Birou ContenciosLidia Bulgarea Sef Serviciu InvestitiiRamona Mandrea Serviciul InvestitiiIsabella Marasescu Sef Serviciu Achizitii Publice, Claudia Radu Sef Serviciu Financiar Contabilitate, Cristina Dica Serviciul Achizitii PubliceDana Rotbasan Serviciul ContabilitateDaria Savin Serviciul AInvestitiiAnda Maria Zamora Biroul ContenciosAnna Maria Godri Serviciul Achizitii PubliceGabriela Sifft Compartiment Implementare ProiecteAdina Corsatea Serviciul Achizitii Publice -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) este de minim 34.000.000 lei fara TVA pentru a demonstra capacitatea financiara de sustinere a lucrarilor care vor fi executate. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei;2012 1 1euro = 4, 4560 lei; Conform art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 , IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri , de garantia de participare si de garantia de buna executie.Operatorul va depune ce documente considera in sustinerea indeplinirii cerintei. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligataia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantul/subcontractantii nominalizati in oferta , in copie. Pe parcursul derularii contractului ofertantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a subcontractantilor nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice sau financiare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci aceasta are obligataia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm , incheiat in forma autentica , al persoanei respective , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ( formular 6 din sectiunea Formulare), Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;se prezinta formularul 8 din sectiunea Formulare. -Informatii referitoare la personalul de conducere (formular 9 din sectiunea Formulare), Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului: -1 RTE atestat in domeniul constructiilor civile, in conformitate cu Legea 10/1995 art. 14, Ord. MDLPL 777/2003, cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 cap. 4 art.21 si art. 22; -1 RTE atestat in domeniul constructiilor de drumuri, in conformitate cu Legea 10/1995 art. 14, Ord. MDLPL 777/2003, cu modificarile ulterioare si HG 925/1995 cap. 4 art.21 si art. 22; - 1 Sef de santier (inginer constructii civile), - 1 responsabil asigurarea calitatii AQ, pe intreaga lucrare; - 1 responsabil in materie de securitate si sanatate, - minim o persoana autorizata ANRE pentru lucrari electrice, in conformitate cu Legea 123/2012 si a Ord. ANRE nr.11/2013 ; - 1 inginer Instalatii; 1- inginer drumuri. Se vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate, Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara , in domeniul obiectului contractului prin prezentarea a cel putin un contract , maxim 2 contracte/certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari , care sa confirme executarea unor lucrari similare a caror valoare, cumulate sa fie de cel putin de 17.000.000 lei fara T.V.A. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:14