Achizitie publica - ?Sistem alimentare cu apa in Comuna Vladaia , judetul Mehedinti?
Detaliu pentru invitatia numarul 341045
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341045/14.12.2012
Denumire contract: ?Sistem alimentare cu apa in Comuna Vladaia , judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VLADAIA (PRIMARIA POIANA TEIULUI)Cod fiscal: 6341589, Adresa: VLADAIA, Vladaia, Telefon: 0252/356506, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VLADAIA, Vladaia, Romania, cod postal: 227500, telefon: +040 0252356506, fax: +040 0252356506, persoana de contact: MANDEA GEORGICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VLADAIA, Vladaia, Romania, cod postal: 227500, telefon: +040 0252356506, fax: +040 0252356506, persoana de contact: MANDEA GEORGICA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Sistem alimentare cu apa in Comuna Vladaia , judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SISTEM ALIMENTARE CU APA IN COMUNA VLADAIA , JUDETUL MEHEDINTI. SE VA REALIZA O RETEA DE ALIMENTARE CU APA PE O LUNGIME DE 10980 ML.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 954, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia particip. e 119081, 4lei-scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca din Romania trebuie sa contina : - sa fie prezentata in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denumirea autoritatii, sa corespunda sumei fixate, sa aiba inscrisa valab. si sa contina parafa lizibila a bancii, semnatura autorizata si numele op. ecomonic; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta ) in contul autorit. RO62TREZ46524700271XXXXX trezoreria Vanju Mare confirmat.Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie . Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara / soc. de asigurari in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul . Doc. de garantare emis in cond. legii va prevede ca ofertantul care depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, soc. bancara / asigurari va plati neconditionat autoritatii suma calculata conform preved.r art. 2781 alin. (1) din OUG nr. 34/2006. Doc. de garantare care nu contine prevederile enuntate mai sus, nu va fi acceptata
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 10% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la o banca agreata de parti. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta va fi reprezentata print-o comisie constituita conf Ord 170/2012 care va organiza derula si finaliza procedurile de atribuire care vor fi confirmate de catre primar in calitate de reprezentant legel al Autoritatii Contractante(vezi anexa caiet de sarcini).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiCazier fiscal al companiei .Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscalavalabile la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.Documentele, valabile la data depunerii ofertei, se vor atasa in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12KObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiToate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea ofertei Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-se va prezenta copie copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul de inmatriculare de la ORC.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila, Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activitate de proiectare / constructii montaj sa fie de cel putin: 11.908.140, 00 lei pentru Proiectant/ Executant, Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarii lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari sau scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un cash flow pentru 3 luni conform ordinul 509/2011 ANRMAP in valoare de 1488517, 5 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 3 ani, executia serviciilor/lucrarilor pentru: Proiectant? 1 minim sau cumulativ 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare de minim 164.531, 00 lei , fara TVA; Executant: ? 1 minim sau cumulativ 2 contracte similare ca natura si complexitate de executie, cu o valoare de minim 5, 700, 539 lei , fara TVA;, Echipamentele necesar pentru executarea contractului Pentru executant utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari., Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile cel putin pe durata contractului de prestare servicii., Personalul tehnic de specialitate, - manager de proiect cu diploma de absolvire si cu experienta, - sef de santier cu diploma de studii universitare in inginerie si experienta, - responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) cu experienta, - Specialist protectia mediului, - responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare, Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Dotarea cu echipament minima trebuie sa includa: Pentru proiectant: ? statie totala? plotter ? calculatoare? autoturisme? licenta soft devize ? licenta softuri proiectare adecvate lucrarii si licenta soft management de proiect, Informatii privind asocierea: , Informatii privind subcontractantii Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantului in cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica si experienta necesara pentru a desfasura diverse activitati Dotarea cu echipament minima trebuie sa includa: Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001, Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
50
Descriere: Descriere: a) Of. Finan. reprez. cel mai import. factor de eval.a contract.= 50 pct b) Pct. tehnic - P1 Termen. de executie a lucr. ? reprez. un alt factor , Aut. Contract vrea finaliz. contract. in cel mai scurt timp =15 Pct. c) Pct. tehnic P2 Termen. de indepl. a serv. de proiect. - reprez. un alt factor. Serv. de proiect. constau in elab. a studi si desene de detaliu e import. ca ag. ec. care reuseste sa realiz. in cel mai scurt timp(exprimat in luni) proiect. in conf. cu cerint. stud. de fezabil. si al caiet. de sarcini = 15 Pct. d) Pct. tehnic - P3 Garant. acord. lucrarii - reprezinta un alt factor, Autorit. Contract. solicita o perioada cat mai mare insa justificata. Perid. de garantie a lucrari se va da atat pt echip. utilaje const. cat si pt lucrarea in sine cumulat, avand decla. de confirm. de la prod./furniz. si de propune. financi. licitata se va exprima in luni calend. si nu va fi mai mica de 60 luni =20pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: autoritatea contractanta PRIMARIA COMUNEI VLADAIA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 17:58