Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem antivirus centralizat


Detaliu pentru invitatia numarul 196212
Autoritate contractanta
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Cod de identificare fiscala: 13533790
Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-402.27.92
Fax: 021-402.27.53
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Sistem antivirus centralizat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 48760000-3 - Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste selectarea unor ofertanti pentru furnizarea unui sistem antivirus centralizat.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.02.2009 15:23
Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2009 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str.Stirbei Voda 43, Sector 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str.Stirbei Voda 43, Sector 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 126, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;3.Certificate fiscale valabile care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cel local;4.Certificat de inmatriculare;5.Certificat constatator eliberat de ORC;6.Fisa de informatii generale;7.Minim 2 recomandari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada 2006-2008;8.Prezentarea a minimum unui contract incheiat si indeplinit care sa fi avut ca obiect furnizarea de produse similare;9.Un certificat international emis de un organism oficial care sa ateste posibilitatea de a furniza astfel de produse;10.Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;11.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, 2006-2008, se fie de minimum 250.000 lei.
-prin accesarea fisierului atasat invitatiei de participare din SEAP;
-de la sediul autoritatii contractante, zilnic intre orele 8.30-16.30, cu imputernicire scrisa.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer