Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM AUTOMAT DE IMUNOHISTOCHIMIE


Detaliu pentru invitatia numarul 353692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Numar invitatie: 353692/12.09.2013
Denumire contract: SISTEM AUTOMAT DE IMUNOHISTOCHIMIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARACod fiscal: 4269215, Adresa: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Timisoara, Telefon: +40 256221554, Fax: +40 256221554
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP; www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie si Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM AUTOMAT DE IMUNOHISTOCHIMIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie SISTEM AUTOMAT DE IMUNOHISTOCHIMIE - 1 bucata.
II.1.6) CPV: 38434580-5 - Analizoare imunologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participate este de 4.500 lei.Pentru alte valute se aplica cursul BNR valabil cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia se poate constitui prin OP in contul UMF ?Victor Babes? Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO49 TREZ 6215 0460 1X00 0504, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei. Dovada constituirii garantiei de participare va fi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, la adresa UMF ?Victor Babes? Timisoara, Registratura Directiei General-Administrative, Piata Eftimie Murgu, Nr 2, Cod postal 300041, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru cererea de oferta SISTEM AUTOMAT DE IMUNOHISTOCHIMIE. NEPRIMIREA IN ORIGINAL A DOVEZII CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE CONDUCE LA RESPINGEREA OFERTEI. O copie a dovezii de constituire a garantiei de participare va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin OP, se depune astfel incat sa respecte prevederile art. 86, alin (5), litera a) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie conform HG 925/2006, art 90.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.--------Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.--------2. a. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.b. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 2.a., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 2.a.--------3.a. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele3.b. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la punctul 3.a. emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii, in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul 3.b.--------Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire: Functia ----------- PersoanaRector - Prof. Univ. Dr. Marius Raica;Director General Administrativ - Prof. Filip Fiat;Contabil sef - Ec. Mihaela Maria Stepan;Consilier Juridic - Jurist Mihaela Codrina Levai;Sef Serviciu Tehnic - Ing. Gruia Grecu;Sef Birou Aprovizionare Achizitii - Ing. Sever Sbarna;Administrator financiar (Birou Aprovizionare Achizitii) - Edi Mariana Achimov;Expert tehnic cooptat in comisie - Prof. Univ. Dr. Andrei Anghel.--------Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20--------Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. A. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990.- Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriilor de atribuire va prezenta la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de desemnarea castigatorului.--------B. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in perioada de valabilitate.- Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriilor de atribuire va prezenta la solicitarea autoritatii contractante documentele respective in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata in limba romana, inainte de desemnarea castigatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Minimul mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, cel putin: 450.000lei. Pentru alte valute se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului IG ? Informatii Generale ? completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri., Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2012. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Prezentarea a minim 1 contract avand ca obiect furnizarea de produse similare efectuata in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in valoare fara TVA de minim 110.000 lei. Pentru alte valute se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea documentul Experienta similara., Documente/certificate, in conformitate cu prevederile art 188, alin 1, lit a, care sa ateste livrarea produselor corespunzatoare contractului prezentat ca Experienta similara cu respectarea termenelor si clauzelor stipulate in acesta.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente/certificate, in conformitate cu prevederile art 188, alin 1, lit a, din OUG 34/2006, care sa ateste livrarea produselor corespunzatoare contractului prezentat ca Experienta similara cu respectarea termenelor si clauzelor stipulate in acesta., Pentru produsele ofertate, ofertantii vor prezenta Certificat de marcaj european (CE Mark) sau declaratie de conformitate cu Directiva 93/42/EEC. Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului de marcaj european (CE Mark) sau a declaratiei de conformitate cu Directiva 93/42/EEC., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Modalitatea de indeplinire: Informatii privind asociatii (daca este cazul). Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE ? MODEL AA. In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si in conformitate cu ordinul ANRMAP 509/2011 cerintele privind capacitatea economico ? financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. 2. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Certificate care atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre acesta a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer