Achizitie publica - Sistem backup masini virtuale
Detaliu pentru invitatia numarul 356968
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356968/16.01.2014
Denumire contract: Sistem backup masini virtuale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem backup masini virtuale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Sistem backup masini virtuale.
II.1.6) CPV: 48710000-8 - Pachete software pentru copii de siguranta (backup) sau recuperare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.300 lei (respectiv 2.150 lei pentru IMM-uri) se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitate pe toata durata de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.150 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata.Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% (2.5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau- depunerea sumei integrale a garantiei de buna executie intr-un cont de garantie bancara de buna executie deschis la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare ? in original;Nota: Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt Director General - ing. Vasile Filip, Director Economic - ec. Olivia Viorica Stanca, Director Dezvoltare - ing. Cristian Muresan, Sef TIC - ec. Laura Ciortea, Cons. Juridic Mihaela Torje, Sef Disc. Contractuala - ec. Maria Mandrean, Sef Birou MIS - ing. Horia Mioscu, Sef Serv. Achizitii - ing. Ioana Mihaiela Oltean, Serv. Achizitii - ing. Lucian Popa, responsabil achizitie - ing. Crina Calugar.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota*: certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf. art. 9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.7. Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Observatii: - Ofertantii/ Candidatii/ Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art. 180, art. 181 lit. a), lit. c) indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006;
- Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (in copie nelegalizata cu mentiunea "conform cu originalul").Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara continand valori, beneficiari, perioade de livrare si prestare a serviciilor de instalare a soft-ului de backup. Livrarile de produse similare si prestarea serviciilor de instalare atasate acestora in ultimii 3 ani se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente/ contracte/ cumul de contracte/ proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau de catre beneficiar., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune si care va instala - configura echipamentele achizitionate: - cel putin un specialist cu competente de administrare, configurare si suport pentru softul de backup masini vituale ofertat. Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001 sau echivalent., Standarde care atesta implementarea sistemului de securitate a informatieiISO/CEI 27001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 10:45