Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem centralizare si transmisii date de monitorizare, protectii si teleconducere din statiile modernizate ale ST Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 320365
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 320365/16.02.2012
Denumire contract: Sistem centralizare si transmisii date de monitorizare, protectii si teleconducere din statiile modernizate ale ST Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Bacau, Strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1, Romania, cod postal: 600266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem centralizare si transmisii date de monitorizare, protectii si teleconducere din statiile modernizate ale ST Bacau
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui sistem de transmisii date pentru S.T.Bacau care va rezolva in principal necesarul decomunicatii de date pentru activitatea de teleconducere si de inginerie sisteme de comanda, protectii siautomatizari
II.1.6) CPV: 32522000-8 - Echipamente de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 277, 545 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 5550 lei, fara TVA (50% pt. IMM), valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui prin: 1. orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (form. 14) ori de o societate de asigurari, doc originale;2. virament bancar, efectuat pana cel tarziu la data depunerii ofertelor, in contul S.T. Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004.In masura in care CNSC respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.775, 45 lei, prevazuta de art.2781, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A. (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?.Nota: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.c.Cerintele solicitate la pct.A si B, lit: a, c si d, din Formularul 2 se solicita a fi indeplinite de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct.B din Formular 2.e.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2-Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitSe vor prezenta, in copii, lizibile, certificate pentru conformitate cu originalul, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele: -certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic.-certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Cerinta nr. 3-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCompletare Formular 23 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Nota: Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (subcontractant, asociat, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 23.Cerinta nr.4-Cerinta obligatorie-Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formular 27.Nota: Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (subcontractant, asociat, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac, Director tehnic Sucursala-Vasile Dragusanu, in calitate de inlocuitor al directorului sucursala si Director economic Sucursala-Ana Gotcu. Cerinta nr. 1-Pentru persoane fizice / juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate.Nota: -in cazul in care furnizarea prezentului produs, nu este activitate principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire);
-se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul prezentarii copiei dupa ORC, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2-Pentru persoane fizice / juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse, Cerinta nr. 2Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului: powermetru fibra optica de precizie, OTDR fibra optica, aparat de testare si calificare circuite de semnal pe cupru minim 1Gbps, aparate sau soft-uri analizoare de trafic., Cerinta nr. 3Experienta generala a personalului tehnic implicat: 1-sef de proiect sau alte functii pentru managementul proiectelor;2-inginer specializarea: electronica, telecomunicatii sau echivalent3-inginer de sistem, administrator retea sau alte specializari informatice.4-sef de lucrare autorizat grupa III NPM in conformitate cu IPSM-IEE 2007. ISO 9001:2008 sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare Sucursala de Transport Bacau poate transmite prin fax, posta, e-mail, curierat (serviciile de curierat sunt suportate de ofertant)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer