Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem centralizat canalizare menajera si statie de epurare ? tronson DJ 641, com. Pielesti, jud. Dolj (proiectare + executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 347033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna PIELESTI
Numar invitatie: 347033/21.05.2013
Denumire contract: Sistem centralizat canalizare menajera si statie de epurare ? tronson DJ 641, com. Pielesti, jud. Dolj (proiectare + executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PIELESTICod fiscal: 4553992, Adresa: comuna PIELESTI, Pielesti, Telefon: 0251/459474, Fax: 0251/459545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna PIELESTI, Pielesti, Romania, cod postal: 207450, telefon: +40 0251459474, fax: +40 0251459474, persoana de contact: CONSTANTIN NICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comuna Pielesti, StrGheorghita Geolgau Nr 188 , Jud Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem centralizat canalizare menajera si statie de epurare ? tronson DJ 641, com. Pielesti, jud. Dolj (proiectare + executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea tehnica si executia lucrarilor la obiectivul Sistem centralizat canalizare menajera si statie de epurare ? tronson DJ 641, com. Pielesti, jud. DoljServiciile de proiectare vor cuprinde : PT + DDE + Documentatii pentru avize, acorduri , autorizatii si asistenta proiectantului pe perioada de executie a lucrarilorValoarea estimata, fara TVA: 3.761.720 lei, din care: 1. Cheltuieli proiectare ? 160.449 lei2. Cheltuieli executie ? 3.391.555 lei3. Organizre de santier ? 32.116 lei4. Diverse si neprevazute ? 5%, respectiv suma de 177.600 lei, dincare? Diverse si neprevazute pentru proiectare ? 8022 lei (160.449x 5% = 8022 lei)? Diverse si neprevazute pentru executie ? 169.578 lei (3.391.555 x 5 %= 169.578)
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 761, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare :71.600 lei, sau echivalent in euro la cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor 3.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H?Scrisoare de garantie bancara?. Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO14TREZ2915006XXX012125, cod fiscal 4553992, deschis la Trezoreria Craiova.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. 4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art. 278^1din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 7.364, 12 lei.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocieriirespecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Echivalenta leu/euro se va realiza pe baza cursului afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (120 de zile calendaristice).
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.b)Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de catre executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf.cu H.G. nr.1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.c)Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, pct.(4)din HG nr.925/2006.d)Retinerea garantiei de buna executie in cond. art.91 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Completare formular nr. 1, din Sectiunea ? Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c^1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Documente eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr.3, din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.a)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dica Dan Viorel, Tarcomnicu Iliuta, Dan Costin Dumitru, Florea Mariana, Veliscu Iulica, Brandasiu Andrei, Casangiu Anisoarab)Consilierii locali: Tircomnicu Iliuta, Vulcanescu Jean Nicolae, Nicu Aurel, Florea Constantin, Nedelcu Georgeta, Ionescu Lucian, Irimescu Ion Irinel, Ionescu Dumitru, Petre Dumitru, Soroca Paul, Soroceanu Marius Claudiu, Sadoveanu Marian, Matei IonelNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 4 din Sectiunea - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5, din Sectiunea -Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul . Cerinta nr. 1: Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare;Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificate constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fieinregistrate/atestate la autoritatile competente ale tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: In In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de minim 7.168.240 lei.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerarecursul mediu anual comunicatde BNR pentru fiecare an.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei, Cerinta nr. 2Sustinerea financiara a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni, pentru o suma de 1.536.051 lei.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, dacafinantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul declararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ceii revin ofertantului in cadrul altor contracte, 3. Tert sustinator financiar - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.186, alin. (2) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile alin(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica.1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.2.Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara: Prezentarea unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, dus la bun sfarsit, cu ovaloare de minim 160.449 lei, fara TVA, realizatain ultimii 3 ani, plus, Prezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, dus la bun sfarsit, cu o valoare deminim 3.423.671 lei , fara TVA, realizatain ultimii 5 ani, fie, Prezentarea a unui contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executia de lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza a fi atribuit, duse la bun sfarsit, cu o valoare de minim 3.584.120 lei, fara TVA, realizata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru confirmarea experientei similare in servicii de proiectare similare se vor prezenta : Procesul verbal de predare primire/ procesul verbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/ document constatator cu privire la contractul/contractele care demonstreaza experienta similara (document emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) pentru proiectare, documente din care sa rezulte ca, ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile contractuale.Pentru confirmarea experientei similare in lucrari similarese vor prezenta: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor/proces verbal de receptie finala/ recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indeplinire a obligatiilor contractuale/ Document constatator.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerarecursul mediu anual comunicatde BNR pentru fiecare an., Cerinta nr.3Informatii privind dotarile specifice necesare indeplinirii contractului.1.Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de programe necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice, imprimanta, copiator, plotter (lista nu este limitativa)2.Declaratie cu utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile de care dispune si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in propietate sau inchiriere urmatoarele utilaje: Buldoexcavator, Autobasculanta, Aparat de sudura PEHD, Grup electrogen, Macara, Autocisterna, Incarcator frontal, Compactor terasamente.Pentru echipamentele proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriare se va atasa o copie lizibila dupa urmatoarele documente: Contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare, etc. sau angajamente de punere la dispozitie., Cerinta nr.4.1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani2. Lista cu personal de specialitate ? cheie, necesar pentru indeplinirea contractuluiPersonal cheie pt. proiectare: -1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii;
- 1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta profil electric autorizat ANRE grad IIA;
-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta geolog;
-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea topografie;
- verificator tehnic atestat indomeniile Is si Ie care nu au participat la intocmirea proiectuluiNu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Personal cheie pt. executie: - 1 Sef santier ? persoana cu studii superioare in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta profesionala specificadovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor, cf. Lg.nr.10/1995;
- 1 Inginer retele electrice cu atestare ANRE grad IIB pentru executie lucrari electrice, valabila la data limita de depunere a ofertelor.- 1 Responsabil calitate CQ; documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conf.cu legislatia in vigoare;
- Responsabil securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Legii nr.319/2006;
-sudori autorizati ISCIR in domeniul sudurii conductelor si fitingurilor de PEHD ? se va prezenta autorizatia ISCIR valabila la data limita de depunere a ofertelor.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile mentionate mai sus. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta: CV-urile, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de absolvire, autorizatii atestate sau certificate, declaratii de disponibilitate , copii contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de prestari servicii/conventii civile/angajament de participare in nume personal(in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului)., 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari (proiectare + executie) care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr.12. - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prindepunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). 1.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza., 2. Standarde de protectie a mediuluiCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer