Achizitie publica - SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVEZI - COM. PODARI JUD. DOLJ
Detaliu pentru invitatia numarul 343294
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343294/28.02.2013
Denumire contract: SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVEZI - COM. PODARI JUD. DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI SAT PODARI, JUDETUL DOLJ, Str. DUNARII, Nr.67, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei PODARI, Str. Dunarii, nr. 67 judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM CENTRALIZAT DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL LIVEZI - COM. PODARI JUD. DOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta investitie, urmareste realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa in satul Livezi, cu perspectiva de extindere si in satul Gura Vaii pentru un numar de locuitori de N = 1407 Locuitori astfel incat acesta sa satisfaca din punct de vedere calitativ si cantitativ cerintele actualilor si viitorilor consumatori, la nivelul normelor europene actuale. Sistemul de alimentare cu apa cuprinde urmatoarele obiecte: Sursa de apa ? 3 puturi forate H=100 m, 90m, 80m; gospodaria de apa ? rezervor 234 mc, statie tratare si pompare (debit apa filtrate = 5.6 l/s), statie pompare, conducte tehnologice; retea de distributie ? tuburi PEID, PE 80, SDR 17.5, Pn 6, De (160รท 63 mm) pe lungime L=7656 m.Valoarea estimata fara TVA este de 2.787.679 lei din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 2.488.007 lei fara TVA, valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 17.176 lei fara TVA, diverse si neprevazute 282.496 lei.Durata maxima a contractului este de 14 luni din care 12 luni pentru executia lucrarilor si 2 luni servicii proiectare.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 787, 679 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 50.000 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este 11.02.2013 curs BNR. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire?In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau?ordin de plata in contul RO36TREZ2915006XXX012117 deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Craiova, CUI 4553399.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 6285 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Gheorghita Constantin - Primar2. Prodileanu Petre - Viceprimar3. Catanescu Mioara - Secretar4. Zaharia Marinela - ContabilLista consilieri locali: 1.Rosca Catalin Cornel ? Consilier local comisie buget2. Dumitru Gheorghe ? Consilier local comisie buget3. Vasilica Genica ? Consilier local comisie buget4. Ionescu Viorel ? Consilier local comisie buget5. Coman Gheorghe - Consilier local comisie buget6. Tudorascu Valerin - Consilier local comisie buget7. Mihai Tudor ? Consilier local comisie buget8. Sclipcea Constantin ? Consilier local comisie buget9. Tudor Ion ? Consilier local comisie buget10. Petcu Grigorie ? Consilier local comisie buget11. Balasoiu Constantin ? Consilier local comisie buget12. Trasca Marin ? Consilier local comisie buget13. Stoica Gheorghe ? Consilier local comisie buget14. Jilcu Costica ? Consilier local comisie buget5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ? Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile sau serviciile, dupa caz, care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezentabalanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, sau orice alt document echivalent care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim 5.010.000 lei.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, la momentul semnarii contractului, in valoare de 715.000 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei HG577/1994.Termenul de executie a contractului este de14 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani., Cerinta 1Experienta similaraExp similara pt executie 1 (un) contract de executie avand ca obiect lucrari similare in domeniul alimentarii cu apain valoare de minim 2.488.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Exp similara pt servicii: 1 (un) contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea de servicii similare in domeniul alimentarii cu apain valoare de minim 17.176 lei fara TVA prestata in ultimii 3 ani.Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unei certificate/documente de buna executie care indica beneficiarii, perioada si locul de executie a lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si o valoare de minim 2.488.000 lei fara TVA a lucrarilor similare in domeniul alimentarilor cu apaPrestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (minim 1) emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii similar in domeniul alimentarii cu apa in valoare deminim 17.176 lei fara TVA., Continuare cerinta 1Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 2.500.000 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Docum se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecarea an in parteNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNivel minim pentrut executie: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nivel minim pentrut proiectareO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Ofertantul va prezenta orice document care atesta detinerea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in relizarea contractului (dotare proprie, inchiriere, sau alte forme de punere la dispozitie)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel min pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii superioare-1 RTE atestat domeniulIX- Constr edilitare si de gospodarie comunala-1 sef punct lucru ing/subing specializarea instalatii in constructii-1 resp cu manag SSM conf legii 319/2006 in scopul evitarii sau diminuarii riscurilor profesionale-1 resp cu manag mediului-1 resp cu controlul tehnic de calitate pt domeniile Constr edilitare si de gospodarie comunala si produse pt constructiiNivel min pt proiectare: -1 ing cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii atestat pentru lucrarile la reteaua de alimentare cu apa pentru stingerea incendiilor, -1 ing cu diploma de licenta geolog, Continuare cerinta 3-1 ing cu diploma de licenta specializarea topografie- verificator tehnic atestat domeniul Is care nu participa la intocmirea proiectuluiNu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conform cu originalul urmatoarele documente: ?-cv-urile personalului de specialitate in original semnate si datate?declaratie de disponibilitate a specialistului?extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.?Angajament de participare pentru personalul de specialitatecare nu este angajat al ofertantului.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conformitate cu prevederile art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pentru partea lor de implicare in contract.Autoritatea Contractanta va solicita la momentul semnarii contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul Autoritatii Contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial., Cerinta 4Informatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Garantia acordata lucrarilor (luni)
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 17:03