Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem centralizat de canalizare Comuna Giurgita, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 343630
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GIURGITA
Numar invitatie: 343630/08.03.2013
Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare Comuna Giurgita, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GIURGITACod fiscal: 5077595, Adresa: CALEA DUNARII NR.123, Giurgita, Telefon: +40 251357122, Fax: +40 251357122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA DUNARII NR.123, Giurgita, Romania, cod postal: 207295, telefon: +40 251357122, fax: +40 251357122, persoana de contact: BONEA VIKY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Giurgita, Strada CALEA DUNARII NR.123, judetul Dolj- Sediu Primarie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare Comuna Giurgita, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de canalizare si a statiei de epurare in sistem centralizat pentru satul Giurgita, Comuna Giurgita, judetul DoljInfiintare retea de canalizare in sat Giurgita, comuna Giurgita, judetul DoljRetea canalizarea = 24066, 50 metriStatie de epurare cu o capacitate de 210 mc./ziStatii de pompare ape uzate = 2 bucatiValoareaestimata a achizitiei este de 4008010, 00 lei fara T.V.A, valoare care include si suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 82180 lei, reprezentand 2, 05 %din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45234000-6 - Lucrari de constructii de cai ferate si de sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 008, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 78500 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278 1 din O.U.G.nr.34/2006 (*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr.RO30TREZ2955006XXX000240, deschis la Trezoreria Segarcea, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatii contractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din caresa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.c) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara, cu 5 zile, datei de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contract. reprez. 10% din val. contractului, fara T.V.A.. Modul de constituire este sub forma: - unui instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ de asigurari, care devine anexa la contract. Instr. de garant trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conf. preved.art.86 alin(3)din HG 925/2006 cumodif. si complet. ulterioare , sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Aut. contractanta are oblig. de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu preved. art.92 alin(4)din HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formular 1. Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2) Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabilMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.3) Cazier judiciar al administratorului/administratori.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al administratorului/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.4)Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.5) Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Obligatoriu se va completa pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Mod de dovedire: Se va completa Formularul 2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert. din prezenta procedura.6 ) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. 6' ) -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata. Obligatoriu se prezinta de fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.7) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: prezentarea Formularului nr. 3 ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.8) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 , cu modif. si complet. ulterioare (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul)Se va completa Formularul 4 ;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofert din prezenta procedura.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.: D-nul Bonea Viky? Primar; d-nul Popescu Gheorghe ? Contabil, d-nul Butu Ion ? Viceprimar si d-na Spanu Corina Diana - consilier9) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 5: ??Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului 1. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sauasociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoareledate: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de 7850000 leisi sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2010, 31.12.2011 sau 31.12.2012 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului.Cursurile valutare medii ce se vor utiliza la calculul cifrei medii de afaceri in echivalent euro se regasesc pe site-ul www.bnro.ro.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, bilantul contabil si anexele pentru ultimul an financiar incheiat , vizate siinregistrate la organele in drept; acestea vor fi prezentate in copie, semnatade reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea?conform cu originalul?Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilorprezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1962915 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada .Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 11^1 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm desustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani ( ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma) a executat si finalizatcel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 20 km. de retele de canal, statie de epurare si statii de pompare.Ofertantul va prezenta obligatoriu conform art. 188 alin. 3 lit. a) din OUG 34/ 2006 copii cu mentiunea " conform cu originalul " de parti relevante ale contractelor/ contractului, copie dupa PV de receptie partiale/ la terminarea lucrarilor/ pv receptie finala a contractului/ contractelor prezentate ca experienta similara, recomandari din partea benefiarului/ certificat contastator de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat conform HG 925 / 2006 . Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheieriicontractului) si locul executiei lucrarilor;sifaptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Prin "finalizat" se intelege ca se permite indeplinirea cerintei conform art. 14din Ordin ANRMAP nr. 509/2011.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCENota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritateacontractanta ca fiind strict necesare, indeplinirii in bune conditii acontractului (personal de specialitate care va avea rol esential inindeplinirea contractului): a) Sef santier - licentiat al unei Facultati de Constructii, cu diplomade inginer/subinginer, cu experienta profesionala specifica in calitate de sefde santier sau in pozitii similare, de exemplu adjunct sef santier, in cel putino lucrare similara;b) Responsabil tehnic cu executia - atestat MTCT/MDRT si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul lucrarilor supuse prezentei proceduric) Responsabil cu calitatea - licentiat al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sauatestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul lucrarilor supuse prezentei procedurid) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilorLegii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.e) Responsabil cu protectia mediului cu decizie de numire sauatestatul valabil/a la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de indeplinireSe vor atasa: a)Formularul nr. 8-Informatii generale privind angajatii, completat inoriginal.b) Formularul nr. 9-Personal ce va fi angajat in contract, completat inoriginal.c) Formularul nr. 10-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr. 9, se va atasa Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa contractul individual de munca vizat de ITM si dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinut de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii angajati in contract.Formularul nr. 10 - Declaratie de disponibilitate, se va prezenta pentrufiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conformFormularului nr. 9, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantului de pe primul loc i se va solicita sa faca dovada prin evidentiereagraficului privind activitatile si timpul necesar ca expertii ofertanti chiar dacasunt implicati in alte proiecte pot aloca timpul si resursele necesare ducerii laindeplinire a contractului.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va face dovada dispunerii de utilajele/echipamentele solicitate, astfel: A) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a echipamentelor din dotare.B) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontractde inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele minimsolicitate pentru care se oferteaza.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)- lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; - partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze - datele de recunoastere ale subcontractantilor. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul 4Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urmaare oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj. ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 11^1din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm desustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta acontractul de achizitie publica.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer