Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem centralizat de canalizare menajera in satele Ciulnita, Budisteni, Schitu Scoicesti si Glodu din com.Leordeni, jud.Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 340112
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA LEORDENI
Numar invitatie: 340112/27.11.2012
Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare menajera in satele Ciulnita, Budisteni, Schitu Scoicesti si Glodu din com.Leordeni, jud.Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA LEORDENICod fiscal: 4971979, Adresa: COM. LEORDENI, SAT. GLAMBOCATA, Leordeni, Telefon: 0248.653101, Fax: 0248.653101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LEORDENI, SAT. GLAMBOCATA, Leordeni, Romania, cod postal: 117421, telefon: +40 248653101, fax: +40 248653101, persoana de contact: MARIUS BADEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LEORDENI, SAT LEORDENI, JUDETUL ARGES, TEL.0248.653.101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare menajera in satele Ciulnita, Budisteni, Schitu Scoicesti si Glodu din com.Leordeni, jud.Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea a 13 km retea de canalizare , o statie de epurare mecano-biologica si 6 statii de pompare a apei uzate menajere.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 929, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 9000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederileart. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO60TREZ0515006XXX000569, Trezoreria Topoloveni, C.I.F: 4971979.- se prezinta O.P. in original confirmat de banca emitenta, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate de 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in modsolidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 dinHG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia debuna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )b) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1.Primar- Ibric Marian2. Viceprimar ? Circiuvoianu Sorin3. Responsabil achizitii ? Serban Rodica4. Contabil sef ? Neagu Mihai5. Secretar ? Badea Marius6. Consilier local - Albu Nicolae7. Consilier local ? Ciorchina Ruxandra8. Consilier local ? Cristian Aurelian9. Consilier local ? Cristescu Irinel-Teofil10. Consilier local ? Patrascu Nicolae11 Consilier local ? Cirstea Gheorghe12. Consilier local ? Soloiu Vasile13. Consilier local ? Moldoveanu Gheorghe14. Consilier local ? Stancu Marian15. Consilier local ? Toader Teodor16. Consilier local ? Iriminoiu Gheorghe17. Consilier local ? Stanescu Stroescu Mihaela Violeta18. Consilier local ? Vlad Ileana19. Consilier local ? Vlaican Constantin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de: 4.929.592leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 821598 leiModalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 821.598 leisi pentru o perioada de 4 luni., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 13 km de retele de canal , o statie de epurare mecano-biologica si ostatie de pompare a apei uzate menajere sau contracte separate pe aceste obiective , respectiv un contract cu o statie de epurare si un contract cu statie de pompare a apei uzate menajere.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari prin sintagma , ,finalizat ? intelegandu-se ca se va permite indeplinirea cerintei conform art.12 -14 din Ordin 509/2011. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau, ? Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractului.Se vor prezenta: Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documenteechivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului., ? Ofertantul dispune de personal suficient sisatisfacator pentru a asigura executarea contractului.Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti, relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor: de santier (constructii edilitare, civile); Nominalizarearesponsabililor tehnici cu executia, atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate; - Nominalizarea controlorilor cu calitatea in domeniul(constructii edilitare, constructii civile)- Nominalizarea inspectorului S.S.M. Pentru pers nominalizate se vor prezenta urmatoarele: Cv-urile in orig Formular18.c.Diplome de studii superioare de lunga durata;Atestate, autorizatii, certificate necesare conformprevederilor legale in materie, valabile la data depunerii ofertei;Angajament de participare-in original;Contr de munca sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor pentruangajati ai ofertantului; pers care nu sunt angajati ai ofertantulu se vor pre, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile susmentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul. Se vor lua in considerare doar acele certificate in termen de valabilitate ladata limita de depunere a ofertei si care sunt emise pentru domeniile sus mentionate.Nu vor fi luate in considerare documente care atesta ca ofertantul este in curs de implementare a sistemului de calitate solicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculDescriere: a) pentru cel mai scazut pret al ofertei se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 70 puncte; b)pentru alt pret al ofertei decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat
. Garantia acordata lucrarii Minim 2 ani ?maxim 5 ani
30
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 30 puncteb) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioadamaxima) x punctajul maxim alocat. Perioada de garantie, va fi exprimata in ani. Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 2 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 5 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (2 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie mai mare decat perioada maxima indicata de catre autoritatea contractanta (5 ani), nu se va acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.elicitati.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer