Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem centralizat de canalizare pe 10 km in Comuna Titesti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 356744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TITESTI
Numar invitatie: 356744/30.12.2013
Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare pe 10 km in Comuna Titesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TITESTICod fiscal: 4971944, Adresa: Sat Titesti, comuna Titesti, judet Arges, titesti, Telefon: 0248299012, Fax: 0248299012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Titesti, comuna Titesti, judet Arges, titesti, Romania, cod postal: 117750, telefon: +40 248299012, fax: +40 248299012, persoana de contact: Florian Rizea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Titesti, Sat Titesti, Comuna Titesti, judet Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem centralizat de canalizare pe 10 km in Comuna Titesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ob. 1. Retea de canale colectoare: - Canalizare menajera din PVC SN 4, SDR 41 Dn 250 x 6, 2 mm = 9343 m;
- Conducta de refulare ape uzate din PE- HD pn 6 at, Dn 90 = 380 m;
- Conducta de refulare ape uzate din PE- HD pn 6 at, Dn 110 = 133 m;
- Camine canalizare pe retea (capac din compozit) 202 buc;
- Foraje orizontale dirijate: L= 88 m (6 buc.), din care subtraversari de drum DN 73: L= 20 m, DC 83: L= 27 m, DC 84: L= 18 m si cale ferata CFR Golesti - Campulung: L= 23 m.- Subtraversari de vai si viroage in tub protector de otel Dn 409 x 9mm, L= 85 m; Dn 133 x 4mm, L= 15 m;Reteaua de canalizare proiectata se va racorda la reteaua de canalizare existenta a orasului Mioveni.OB. 2 Statii de pompare: - Statia de pompe SP1 va avea in componenta un bazin de acumulare a apelor uzate (Di = 2 m, H = 1, 95 m), 1 + 1 electropompe submersibile cu rotortaietor (Q = 9 l/s, Hp = 13 mCA) si o conducta de refulare (D 110 mm, L = 133 m).- Statia de pompe SP2 va avea in componenta un bazin de acumulare a apelor uzate (Di = 2 m, H = 0, 84 m), 1 + 1 electropompe submersibile cu rotortaietor (Q = 2 l/s, Hp = 1 mCA) si o conducta de refulare (D 90 mm, L = 23 m).- Statia de pompe SP3 va avea in componenta un bazin de acumulare a apelor uzate (Di = 2 m, H = 0, 83 m), 1 + 1 electropompe submersibile cu rotortaietor (Q = 4 mc/h, Hp = 9 mCA) si o conducta de refulare (D 90 mm, L = 357 m).- Imprejmuire statii de pompare 40 m.OB. 3 Racorduri pentru consumatorii individuali la reeaua de canale colectoare ape menajere: Sistemul de canalizare propus cuprinde racordarea consumatorilor individuali (450 buc) in doua moduri: 1. Racordarea in camin de vizitare2. Racorderea in conducta de canalizareValoarea estimata contractului de lucrari = 2.184.909, 45 lei.Cheltuieli diverse si neprevazute = 22.660, 00 lei. Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 1, 04% din valoarea estimata a lucrarilor (fara diverse si neprevazute).Valoarea estimata minima (2.184.909, 45 lei) reprezinta valoarea contractului fara diverse si neprevazute, iar valoarea estimata maxima (2.207.569, 45 lei) reprezinta valoarea contractului cu diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 184, 909.45 - 2, 207, 569.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
(1) Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 43.000, 00 lei.(2) Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.(3) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.(4) In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.(5) Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)(6) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM), valoarea garantiei de participare se reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.(7) Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute de art.87 din HG 925/2006. In conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, AC poate retine din gar.de particip. suma de 5.964, 91 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.(8)Garantia de participare se poate constitui si in valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Documentele de calificare solicitate sunt obligatorii. Lipsa oricarui document solicitat va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Daca pentru demonstrarea criteriilor de calificare, ofertantul opteaza pentru aplicarea prevederilor art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv prezentarea unei declaratii pe propria raspundere ca indeplineste criteriile de calificare, insotita de o anexa in care ofertantul mentioneaza succint, dar precis, modul de indeplinire al respectivelor cerinte), atunci acesta are obligatia de a prezenta toate documentele emise nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor, conform cerintelor din documentatia de atribuire, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Lipsa unui document solicitat in aceste conditii atrage dupa sine declararea ofertei drept inacceptabila.Ofertantii care opteaza pentru aceasta varianta vor completa Declaratia pe proprie raspundere (Formularul A) si Anexa aferenta, din documentatia de atribuire.________________Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.________________NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii unor criterii de calificare si selectie operatorii economici au dreptul de a prezenta certificate emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare.Autoritatea contractanta nu impune ofertantilor obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, acestia din urma avand dreptul de a prezenta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor, orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea respectivelor cerinte. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.________________1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentrufrauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatoruluieconomic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general________2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate vor face referire la datoriile catre bugetul de stat si catre bugetele locale.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )________3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )________4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Se va completa si de catre subcontractanti si sustinatori.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: *** Primar ? Rizea Florian*** Viceprimar ? Boteanu Ionut Nicolaie*** Secretar ? Miu Ileana Cristina*** Contabil - DinescuCorina*** CONSILIUL LOCAL: Bajenaru Ion Adrian, Bucur Laurentiu, Buzatu Aurelian, Ciobanu Petrus, Coman Gheorghe, Chiretu Marian Constantin, Deleanu V. Ion, NicolescuConstantin, Pacuraru Trifon, Panait Gabriela, Plaiasu Adrian, Postelnicu Vasile, Boian Ion, Stanciu Gheorghe Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.________Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.________Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 2.184.909, 45 lei.Media cifrei de afaceri globale se va cumula in cazul asociatilor sau poate fi sustinuta de un tert, in conditiile legii.________Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 500.000, 00 lei.Modalitatea de indeplinire: ? Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 500.000, 00 lei si pentru o perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 9856m de retele de canalizare.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer