Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de acces si supraveghere parcari - parcometre


Detaliu pentru invitatia numarul 349178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti
Numar invitatie: 349178/26.06.2013
Denumire contract: Sistem de acces si supraveghere parcari - parcometre
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului PitestiCod fiscal: RO 18812396, Adresa: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Telefon: +40 0248210380, Fax: +40 0248210280
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, str. Calea Bucuresti, bl. U3, parter, Pitesti, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 0248210380, fax: +40 0248210280, persoana de contact: Alexandru MARCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitesti, Str. Calea Bucuresti, Bl. U3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de acces si supraveghere parcari - parcometre
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de acces si supraveghere parcari - parcometre - 21 bucati
II.1.6) CPV: 34926000-4 - Echipament de control al parcarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum 6400 lei;valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Constituire: OP cont RO 78 TREZ046 5006 XXX 00 49 20 trez Pitesti;virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari original, garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante.In cazul in care un op. economic depune contestatie la CNSC iar contestatia este respinsa, autoritatea va retine suma de 3225, 80 lei conform art. 278^1 dinOUG 34/2006. CIF RO18812396. Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta o declaratie in acest sens, au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA.Constituire: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraraipotrivit art 90 alin 1 din HG 925/2006; 2.garantia de bunaexecutie se poate constitui si prinretineri succesive din sumele datorate penrtu facturi partiale in acest caz contractantul deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil, suma initiala care se depune in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - decl privind eligibilitatea-Formular 12A; - decl privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Formular 12B; - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010; - decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C; - persoane cu functii de decizie: Constantin Zichil-Director, Florina Stan-Contabil Sef;Iulia Bratu Iordache- Jurist; Otilia Miroiu -membru; Alexandru Marcu- presedinte; Cornel Stanciu-membru;Madalin Tintila - membru;; Roxana Rizea - membru; certificat de atestare fiscala care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";certificat privindplata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele -original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de instutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul se va prezenta in original, copie lagalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul".Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie legale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate aloperatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata atunci cand primeste din parteaautoritatii contractante o solicitare in acest sens.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional in conformiatate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Sustinere capacitate economica si financiara Capacitatea economica sifinanciara a unui ofertant sau a unui grup de ofertanti poate fi sustinuta de oterta persoana fizica sau juridica indiferent de relatiile juridice existente intreacesta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat informa autentica(conform Formular 15a)in sensul art 186 din OUG34/2006ca va pune la dispozitia ofertantului(sau a grupului de ofertanti)resurselefinanciare invocate.Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile care determina excluderea din procedura conform art 180 dinOUG34/2006, art 181 din OUG34/2006 lit a), c^1) si d) si art. 69^1 din, se va prezenta bilantul contabil la data de 30.12.2012 vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati sau clienti privati; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. in cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, se vor prezenta certificate de conformitate conform cu Directivele Uniunii Europene, sau cu un anumit standard ISO sau European pentru urmatoarele produse: cititor moneda, cititor bancnote si imprimanta termica Documente de certificare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta sedemonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea dincontract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer