Achizitie publica - Sistem de alarma antiefractie
Detaliu pentru invitatia numarul 354745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354745/15.10.2013
Denumire contract: Sistem de alarma antiefractie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GH. ASACHI NR. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Iasi, str. Gh. Asachi nr. 19, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de alarma antiefractie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si instalarea de sisteme de alarmare la efractie.
II.1.6) CPV: 31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gantie de participare in cuantum de 2.000 leiGarantia de participare se constituie in conf cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006(A). Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 13 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de catre o societate de asigurari, ofertantul trebuie sa faca si dovada platii integrale a primei de asigurare. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006(A), in situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului care a fost respinsa pe fond de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor sau ofertantul a renuntat la contestatie. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi. Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul unei oferte comune, GP trebuie constituita in numele asocierii. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. *IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
2% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive in cuantum de 2% din plata cuvenita pentru facturi partiale, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi- ing. Laicu Ovidiu Mugurel; Director Adjunct Comercial ? jr. Ostaficiuc Marius; Director Economic - ec. Vasile Popa; Sef Serviciu Comercial ? prg. Timisescu Ilie; Sef Compartiment CFP ? ec. Nicolina Stanel; sef Serviciul Contencios - jr. Ene Gioconda Mihaela; Sef Serviciul O.D.A. ? ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2..Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii se vor prezenta pentru toti asociatii.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.1. Pentru persoanele juridice romanePrezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoanele juridice strainePrezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).3. Ofertantul trebuie sa detina autorizarepentru efectuarea lucrarilor de proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarma antiefractie eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, conform articol 34 din legea 333/2003 - privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani (2012, 2011, 2010) trebuie sa fie de cel putin 100.000 lei.Demonstrarea situatiei economice si financiare prin prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globale din ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010)-formularul 5 si documentele care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrasele din bilant pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organelle competente, in conformitate cu prevederile in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente.Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine, documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici., Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiei economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si fininanciara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al societatii respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si formularele solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani - formularul 6, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar/ copii dupa contracte sau parti relevante/ procese-verbale de receptie/etc, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 15:40