Achizitie publica - ?SISTEM DE ALIMENTARE CU APA LOC. CORBU, CASOTA, VACAREASCA, CARLIGU MARE SI CARLIGU MIC, COMUNA GLODEANU SILISTEA, JUD. BUZAU?
Detaliu pentru invitatia numarul 344649
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344649/02.04.2013
Denumire contract: ?SISTEM DE ALIMENTARE CU APALOC.CORBU, CASOTA, VACAREASCA, CARLIGU MARE SI CARLIGU MIC, COMUNAGLODEANU SILISTEA, JUD. BUZAU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Glodeanu Silistea (Primaria Comunei Glodeanu Silistea)Cod fiscal: 4088219, Adresa: comuna Glodeanu Silistea, judetul Buzau, Glodeanu-Silistea, Telefon: 0238/558377, Fax: 0238/558168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SISTEM DE ALIMENTARE CU APALOC.CORBU, CASOTA, VACAREASCA, CARLIGU MARE SI CARLIGU MIC, COMUNAGLODEANU SILISTEA, JUD. BUZAU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE ?SISTEM DE ALIMENTARE CU APALOC.CORBU, CASOTA, VACAREASCA, CARLIGU MARE SI CARLIGU MIC, COMUNAGLODEANU SILISTEA, JUD. BUZAU?Estimarea valorii totale a achizitiilor: Valoarea estimata fara TVA: 4.595.489Moneda: LeiDin care : Cheltuieli diverse si neprevazute :421.894, 00 Moneda: LeiValoarea estimata a contractului fara TVA: 4.173.595Moneda: LeiDin care: Valoare estimate a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica :107.700Moneda: LeiValoare estimate a lucrarilor :4.065.895, 00 Moneda: Lei
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 595, 489 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 83.471, 9 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite de SEAP pentru depunerea ofertelor (procedura online). Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO81TREZ1705006XXX002028 deschis la TREZ.POGOANELE - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Echivalenta leu/valuta curs BNR la data publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );Cazier judiciar al operatorului economic (valabil la data limita a depunerii ofertei); Cazier judiciar al administratorului/ directorului general - (valabil la data limita a depunerii ofertei.)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); certificatele de atestare fiscala; certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Document de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr 34/2006Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Gabriel Popescu ? Primar; Laurenttiu Radu ? Viceprimar; Adrian Ionita ? Secretar; BARBOSELU VALENTINA - consilier juridic; Marian Avrigeanu - Contabil;Compartiment stare civila ?i secretariat: CALIN MIOARA; Compartiment registru agricol: MANEA DOBRITA - inspector I;ALEXANDRU AURELIA ; Consilieri locali : ALEXE LUMINITA LENUTA; BANICA DAN VIOREL; CRISTACHE OVIDIU STELIAN; GHEORGHE MARCEL; GHITA FLORENTIN; GUTU TiBERIU FLORENTIN ALEXANDRU; MANEA MARIN; MIRZEA VIRGIL; NEAGU NICOLAI; Vasile Toader;Ion Tudose;Marcel Sirbescu Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDin acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au obiectul de activitate corespunzator partii de contract pe care o vor realiza.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatii privind situatia econ-financ. Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a inregistrat o cifre medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activ de proiectare de cel putin215.400 lei si constructii montaj sa fie de cel putin8.131.790lei. Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul nr.7. Se lasa la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand cifra de afaceri din activitatea de proiectare si constructii montaj.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul mediu anual leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim834.719, 00 Lei pe o perioada de minim 5 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita a depunerii ofertei, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii/lucrari din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul a proiectat/executat in ultimii 3 ani/5aniExperienta similara: 1 contract , max 2 similare ca natura si complexitate de proiectare si asistenta tehnica retele de alimentare cu apa cu o lungime de minim 30 km si front de captare; 1 contract de, maxim 2, similare ca natura si complexitate de executie retele de alimentare cu apa cu front de captare si gospodarie de apa, cu o lungime de minim 30 kmLasamla latitudinea operatorilor economici ce documente vor prezenta, atata timp cat din aceste documente vor rezulta valoarea cantitatea (lungimea), perioada si locul prestarii serviciilor/ executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Echipamentele necesar pentru executarea contractului
Se va rezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice (utilajele) si dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, in original.
Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentule propuse pentru lucrare sau
copie conform cu originalul dupa factura de achizitie sau orice alt document prin care se dovedeste aceasta dotare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folos pentru urmat laborator de gradul II - laboratoare de specialitate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarilor AUTORIZATE DE INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in
scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., Personalultehnic de specialitate: Manager de proiectNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta, curs de project management recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiectb) Experienta generala: Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectSef de santier -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-un din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect, Sef de santier adjunct -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare de ing/sing , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectExpert protectia mediului -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectResponsabil SSM nivel mediu - executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - conform ?Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006? Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Responsabil tehnic cu executia (RTE) -executieNecesar ? minim 1 persoanaResponsabil cu controlul de calitate (RTQ) - executieNecesar ? 1 persoanaSpecialist inginer topografie/geodezie - executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectSef de Proiect -proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructiib) Experienta generala: In domeniul studiilorc) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectInginer instalatii-proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatiib) Experienta generala: In domeniul studiilorc) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectInginer hidroedilitare-proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Hidrotehnicab) Experienta generala: In domeniul studiilorc) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect, Inginer proiectant instalatii electrice de joasa -proiectare
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatii
b) Experienta specifica:
participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectSpecialist inginer topografie/geodezie - proiectare
Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Responsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoana
a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii
- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
b) Experienta generala:
participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect, Mod deindeplinire a cerintei privind personalul de specialitate
Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul dispune de personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinirea contractului.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare. Pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului/ asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate in forma autentica., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie
publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a doved sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1
34
Descriere: Costuri dementenanta, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
Tehnic 2
11
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 12:12