Achizitie publica - ?Sistem de alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatea Ilva-Mica, judetul Bistrita - Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 352596
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352596/13.08.2013
Denumire contract: ?Sistem de alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatea Ilva-Mica, judetul Bistrita - Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE INVESTITIICod fiscal: R14273221, Adresa: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, Fax: +40 0213167381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381, persoana de contact: ADRIANA MARCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA NATIUNILE UNITE, NR.9, BL.107, PARTER SI MEZANIN, SECT.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050122, telefon: +40 0213167383/+40 0374200931/+40 200932, fax: +40 0213167381,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Sistem de alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatea Ilva-Mica, judetul Bistrita - Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie proiectarea si executia lucrarilor pentru subproiectul: ?Sistemde alimentare cu apa, canalizare menajera sistatie de epurare pentru localitatea Ilva-Mica, judetul Bistrita - Nasaud?, din cadrul Proiectului: ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor detratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie depana la 50.000 de locuitori?.Ofertantul va intocmi urmatoarele documentatii: Proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatie pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor necesare realizarii investitiei, documentatie tehnica pentruobtinerea autorizatiei de construire, asistenta proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor, instructiuni de intretinere si exploatare, cartea constructiei.Valoarea totala a proiectului 2.280.330 euro/9.680.040 lei fara T.V.A. (inclusiv diverse sineprevazute), din care Valoarea estimata a contractului de achizitie publica (fara diverse sineprevazute): 2.075.820 euro/8.811.890 lei fara T.V.A., reprezentand 90 %. Proiectare si asistentatehnica a proiectantului 113.070 euro/480.000 lei fara T.V.A. (fara diverse si neprevazute).Valoarea diverselor si neprevazutelor este de 204.510 euro/868.150 lei fara T.V.A., reprezentand 10%, din care executie lucrari 193.200 euro/820.150 lei, reprezentand 10 % si proiectare 11.310euro/48.000 lei, reprezentand 10 % (asa cum reiese din Devizul General intocmit de proiectant, faraa aduce atingereprevederilor art. 122 lit. i) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 075, 820 - 2, 280, 330 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum: 170.000 lei. Cursul de schimb comunicat de BNR, la data de 15.07.2013, 1 euro = 4, 4232 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Daca CNSC respinge pe fond contestatia sau in situatia retragerii contestatiei, AC va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8528, 0039 lei, conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. c), din OUG nr. 34/2006. I.M.M.- urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantia de participare in cuantum de 50 % din valoarea mai sus precizata. Ofertantii IMM vor prezenta si o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modificarea si completarea Legii nr. 346/2004. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul I anexat). In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se restituie in conditiile legii.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica se obliga sa constituie Garantia de Buna Executie a Contractului in cuantum de 10 % din valoarea ofertata, exclusiv TVA, pentru perioada de executie si pentru perioada de Garantie de Buna Executie.Garantia de Buna Executie se constituie prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat(dupa caz), respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitiaAchizitorului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A, anexat.Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea Formularului B2;Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar A.C. are obligatia de a accepta acele certificate.Se solicita prezentarea Formularului B4;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se solicita prezentarea Formularului B1;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe solicita prezentarea Formularului B3;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita prezentarea Formularului B5;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan Nicolae Buscu - DirectorGeneral; Culita BANCU ? Consilier Director General; Ioan Simonca ? Director Tehnic; Manuela Irina Patrascoiu - Director economic; Marius Dragomir - Director U.M.P.; Roxana Negoita - Sef Serviciul Relatii Juridice si Contencios; Adriana Marcu ? Sef Serviciu Achizitii; DanielaORODEL ? Sef serviciu Investitii, Contracte si CFP. Persoane juridice romane.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, conform prevederilor art. 15 din Legea 359/2004;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii; similar persoanelor juridice romane;i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Completarea ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 dinH.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 17.000.000 lei.Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica., b) Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali ? 2010, 2011, 2012 (bilant contabil), inregistrate potrivit legii.AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro., c)Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica.d) Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii pentru accidente de munca si boli profesionale pentru expertii cheie nominalizati in cadrul ofertei. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, ofertantul va constitui o asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale in conformitate cu prevederile Legii 346/2002 republicata si HG 225/2013., e) Scrisoare de bonitate bancara sau orice alte documente din care sa rezulte cash-flow, prin care se demonstreaza faptul ca in cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite in vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni in suma minima de 1.100.000 lei pentru obiectivul de investitii Denumire subproiect ?Sistem de alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare pentru localitatea Ilva-Mica, judetul Bistrita - Nasaud?, din cadrul Proiectului ?Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori?.Scrisoarea de bonitate bancara/orice alt document din care sa rezulte cash-flow, va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acestaconfirmafaptul ca va pune la dispozitiaofertantului resurselefinanciare invocate, precum si declaratia neincadrarii in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c) indice 1 si d), precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 5 ani au finalizat cel putin 1 contract sau cel mult 2 contracte de executie lucrari in domeniul sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, cu lucrari similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 1.962.750 euro (echivalent in lei la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv). Se vor prezenta certificari/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au finalizat cel putin 1 contract sau cel mult 3 contracte de prestari servicii de proiectare de sisteme de alimentare cu apa si canalizare, cu prestari servicii similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 113.070 euro (echivalent in lei la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv). Se vor prezenta certificari/documente justificative din care sa reisa beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor precum si daca acestea au fost prestate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantii pot demonstra indeplinirea pragului minim impus si prin cumularea contracte de lucrari/servicii avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului (contracte distincte care sa fi avut ca obiect executia, respectiv proiectarea lucrarilor de alimentare cu apa si/sau a lucrarilor de canalizare)., Se considera ca cerinta obligatorie de calificare este indeplinita atunci cand sunt indeplinite atat cerintele de experienta in domeniul executiei lucrarilor, cat si al prestarii serviciilor de proiectare.SAUOfertantii vor face dovada ca au experienta in realizarea a cel putin unui contract finalizat in sistemproiectare- executie(design- build)pentrulucrariindomeniulsistemelor de alimentare cu apa si/sau canalizare invaloare de minim 2.075.820 euro fara T.V.A. (echivalent in lei la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din anul semnarii contractului respectiv). Se vor prezenta certificari/documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor/prestarilor de servicii precum si daca lucrarile/prestarile de servicii au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat in asociere, se va preciza valoarea ce va fi luata in calcul, in concordanta cu procentul valoric rezultat din asociere si vor mentiona tipurile de lucrari din respectivul contract realizate de ofertant.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat de ofertant in calitate de subcontractant, valoarea care se va lua in considerare va fi cea rezultata din contractul dintre contractantul general sisubcontractant., Cerinta nr. 2Ofertantiivor face dovadaca dispunde utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice, mijloaceledetransport, laboratoare, bazede productienecesarepentruexecutarea corespunzatoare a tuturor categoriilor de lucrari in concordanta cu tehnologia propusasi graficul de repartizarea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si mijloacelor de transport, ce se intocmeste si se prezinta de ofertant in cadrul propunerii tehnice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie lucrare: Buldoexcavator, Incarcator frontal, Autogreder, Autobasculante, Automacara, Cilindru compactor, Sisteme de sprijin santuri, Pompa epuisment, Sapatoare in spatii limitate (mini excavator), masina/aparat sudura PE, Laborator de verificari si incercari gradul II(betoane).Pentru proiectare: statie topografica si softul aferent; minim 1 program necesar pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice; minim 1 calculator; minim un echipament pentru imprimarea documentatiei tehnice., Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate : inchiriere, cumparare/comodat/ leasing/prestari servicii/angajament ferm/ lista inventar sau orice alt document. Pentru echipamentele prezentate se va atasa copie a documentelor care atesta proprietatea, sau orice documente de punere la dispozitie (similar cerintei la utilaje mai sus precizate).Pentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezenta Autorizatia ISC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de anexa cu incercarile autorizate. Autorizatia trebuie sa cuprinda in profilele autorizate toate incercarile de laborator necesare executiei lucrarilor si trebuie sa fie in termen de valabilitate ? potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare si a Regulamentului de autorizare a laboratoarelor de analize si incercari in constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului 808/2005., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Se va prezenta declaratie privindefectivelemediianualeale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani.Executantul trebuie sa dispuna de: - Manager de Proiect ? studii superioare, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract cu orice obiect.- Sef de lucrare/santier - inginer: constructii civile/constructii hidrotehnice/inginerie sanitara/instalatii, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar;, Se vor completa Formularul F1, Formularul F2, Formularul F3 si Formularul F4, semnat in original, ce va avea anexat copii conformecuoriginaluldupa: diploma de studii, certificare pentru manager proiect, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii si altedocumente mentionate in CV, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., - Sef santier Retele Edilitare - inginer/subinginer inginerie sanitara, constructii hidrotehnice/retele edilitare (sau echivalentul acestora), minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar;
- Sef santier Retele Electrice ? inginer/subinginer instalatii electrice/ electrotehnica/ energetica (sau echivalentul acestora), minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar;, Se vor completa Formularul F1, Formularul F2, Formularul F3 si Formularul F4, semnat in original, ce va avea anexat copii conformecuoriginaluldupa: diploma de studii, decizie interna de numire, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii si altedocumente mentionate in CV, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., - Cate un responsabil tehnic cu executia (RTE) sau echivalentul acestora, atestati respectiv unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 1(unul) pentru lucrari edilitare si de gospodarie comunala, 1 (unul) pentru lucrari de retele electrice; care vor indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala si respectiv Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice.Persoanele nominalizate ca RTE vor fi atestate in conformitate cu prevederile H.G. 925/1995 si Ordinul MLPAT 777/2003, art. 9, alin. (1), domeniul de constructie I, IX. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Se vor completa Formularul F1, Formularul F2 si copii conformecuoriginaluldupa: atestat/legitimatie, decizie interna de numire, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii, inclusiv o declaratie de disponibilitate (Formular F3) si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., - Electrician autorizat ANRE gradul II B, conform Regulamentului de autorizare a electricienilor aprobat prin Ordin ANRE 11/13.03.2013.- Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) ? atestat in conformitate cu Ordinul 165/2011 ISCIR si desemnat prin decizie interna de numire, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare si de autorizare a sudorilor. Atestatul ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent) va fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Se vor completa Formularul F1, Formularul F2 si copii conformecuoriginaluldupa: autorizatie/atestat, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii, inclusiv o declaratie de disponibilitate (Formular F3) si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., - Manager calitate - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor care fac obiectul procedurii;
- Manager mediu - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare, dar nu identice celor care fac obiectul procedurii;, Se vor completa Formularul F1, Formularul F2, Formularul F3 si Formularul F4, semnat in original, ce va avea anexat copii conformecuoriginaluldupa: diploma de studii, certificare manager calitate, respectiv mediu, decizie interna de numire, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii si altedocumente mentionate in CV, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., - Sudori PEHD calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) conform Ordin 442/2010 pentru aprobarea Prescriptiei Tehnice PT CR 9-2010, sau echivalent., Se vor completa Formularul F1, Formularul F2 si copii conformecuoriginaluldupa: autorizatie/atestat, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., Proiectantul va dispune de : - Sef proiect ? inginer proiectare pentru inginerie sanitara/constructii hidrotehnice, retele edilitare sau echivalentul acestora, minim 2 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participare in minim un proiect similar/contract (alimentare cu apa/canalizare);
- Inginer geotehnician ? minim 2 ani experienta profesionala generala.- Inginer topometrie cu experienta profesionala generala minim 3 ani; experienta specifica dovedita prin participarea in minim 1 proiect/contract similar ca inginer topometrist;, Se vor completa Formularul F1, Formularul F2 si CV - Formularul F3, semnat in original, ce va avea anexat copii conformecuoriginaluldupa: diploma de studii, contractulindividualde munca/colaborare/prestari servicii si altedocumente mentionate in CV, inclusiv o declaratie de disponibilitate si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind indeplinitaprin cumul., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Se vor prezenta : declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora - Formular D3, anexat; insotita de date de recunoastere subcontractant ? Formular D4, anexat; declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B5, anexat.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului, Formular G, anexat si imputernicirea liderului asocierii Formular S, anexat., In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se completeaza Formularul H3, precum si declaratiile neincadrarii in prevederile art. 180 - Formularul B2, declaratie art. 181 lit. a), c) indice 1 si d) - Formularul B5, precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 - Formularul B6, anexate.Prin sintagma "un proiect similar/contract" se intelege un proiect/contract care include: - lucrari de executie in domeniul sistemelor de alimentare cu apa si/sau canalizare.- servicii de proiectare de sisteme de alimentare cu apa si/sau canalizare. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul IS0-9001va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus licitatiei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul IS0-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie lucrare - in luni calendaristice
5
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie a lucrarilor executate - in luni calendaristice
5
Descriere: Componenta tehnica
Costuri operationale de exploatare garantate
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 14.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 16:25