Achizitie publica - "Sistem de alimentare cu apa, com Tomsani - Statia de pompare"
Detaliu pentru invitatia numarul 337069
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337069/10.10.2012
Denumire contract: "Sistem de alimentare cu apa, com Tomsani - Statia de pompare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMSANI JUD. PRAHOVACod fiscal: 2843035, Adresa: str. Principala, nr. 26A, jud. Prahova, Tomsani, Telefon: 0244.237205, Fax: 0244.237205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 24A, jud. Prahova, Tomsani, Romania, cod postal: 107615, telefon: +40 0244237000, fax: +40 0244237205, persoana de contact: Andreea Madalina Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 24A, jud. Prahova, Tomsani, Romania, cod postal: 107615
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Sistem de alimentare cu apa, com Tomsani - Statia de pompare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare Statie de pompare necesara alimentarii cu apa a rezervorului in regim constant
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 3 000 lei, sub forma de scrisoare bancara ? formularul nr3, sau numerar la casieria Primariei Tomsani numai in lei.Cuantumul garantiei de participare poate fi redus la jumatate daca se face dovada calitatii de IMM, potrivit prevederilor legale in vigoare.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, in original.
Garantie de buna executie
10% val contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: S-au solicitat pentru dovedirea indeplinirii de catre ofertanti a conditiilor prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 (formularul nr 2), completarea Declaratiei privind Eligibilitatea (formularul nr 1), Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr 4), Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr.18 privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza, acestea sunt: Pelin Mihai Folrin ? Primar, Adam Elena ? Viceprimar, Tache Niculina ? Compartiment financiar ? contabil, Matei Violeta-Iuliana ? Secretar, Dumitru Andreea Madalina ? responsabil achizitii publice, Consilieri locali: Banu Constantin, Banu Virgil, Bercaru Petre, Ciobanu Ionel, Cosma Marin, Dumitru Viorel ? Virgil, Manea Iulian, Machita Niculae, Neagu Mihai, Surlaru Maria, Tudose Lazar.Se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 19. Se vor prezenta Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si obligatiile de plata la bugetele locale. Documentele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Certificatele vor fi valabile la data deschideriiofertelor.NOTA: este obligatorie prezentarea la deschiderea ofertelora certificatelor constatatoare. In cazul neprezentarii a acestora, nu se va permite completarea ulterioara. Oferta va fi considerata de membrii comisiei ? inacceptabila. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie conform cu originalul) din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (Lucrari de constructie a proiectelor de utilitati pentru fluide);
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit.Se va prezenta in original sau copie conform cu originalul- Certificat de inregistrare( cod unic ) - ( copie )NOTA: Este obligatorie prezentarea la deschiderea ofertelora certificatului constatator emis de O.R.C. si a Certificatului de inregistrare firma.In cazul neprezentarii acestora, oferta va fi considerata de membrii comisiei ? inacceptabila. Nu se permite completarea ulterioara a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 350 000 lei.Sa se faca dovada faptului ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 90304 lei pentru perioada de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicitata o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care sa contina valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari etc., informatii necesare pentru a putea oferi o imagine de ansamblu asupra capacitatii societatii de a derula in bune conditi proiectulDovada asigurarii cu personal calificat side specialitate, numarul cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de executie lucrari; ISO 9001 sau certificate echivalenteISO 14001 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca din SEAP sau in baza unei solicitari scrise se poate obtine in format electronic (cd, dvd)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 08:39