Achizitie publica - Sistem de alimentare cu apa in satul Vladesti, comuna Vladesti, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 320148
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320148/10.02.2012
Denumire contract: Sistem de alimentare cu apa in satul Vladesti, comuna Vladesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VLADESTI (PRIMARIA COMUNEI VLADESTI)Cod fiscal: 4122132, Adresa: VLADESTI, JUDETUL ARGES, Vladesti, Telefon: 0743028720, Fax: 0248547724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VLADESTI, JUDETUL ARGES, Vladesti, Romania, cod postal: 117840, telefon: +40 743028720, fax: +40 248547724, persoana de contact: CRISTINEL MOISE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VLADESTI, JUDETUL ARGES, Vladesti, Romania, cod postal: 117840, telefon: +40 743028720, fax: +40 248547724, persoana de contact: CRISTINEL MOISE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de alimentare cu apa in satul Vladesti, comuna Vladesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de executie "Sistem de alimentare cu apa in satul Vladesti, comuna Vladesti, judetul Arges "
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 024, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 140.490 lei.Perioada de valabil.a gar de particip: 90 zile calendaristice de la data dep.ofertelor.Forma de constituire a gar de particip: in conf.cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC, potrivit prev.OUG 34/2006, art.2781, poate retine din gar.de particip.suma de 8262, 46 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului , faraTVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa siatasa Formularul - Declaratie privind eligibilitateaNOTA: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contarctului orce ofertant despre care are cunostintaca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei valabil la data depunerii ofertelor in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Certificat fiscal emis de Administratia Finantelor Publice valabil la data depunerii ofertelor ofertelor in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Se va completa siatasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.3)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese).Se va completa siatasa Formularul- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese)In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Moise CristinelViceprimar ? Dica Hristu CristianSecretar ? Bebeselea MagdalenaInspector (contabil) ? Plaiasu Maria4)Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa siatasa Formularul - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Fiecare ofertant va prezenta o declaratiepe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completaFormularul - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6)Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local catre bugetul de statCertificat constatator privind indeplinireaobligatiilor deplata a impozitelor si taxelor locale si contributiilor de asigurari sociale la bugetul genera consolidat ( Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice). Pentru ofertantul castigator autoritatea contractanta inainte de comunicarea rezultatului, va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentatia depusa in oferta.NOTA : Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origineprin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata ale impozitelor, taxelor si contributilor catre stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. 1)Persoane juridice/fizice romane.Se vor atasa urmatoarele documente: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Din certificat trebuie sa reiasa ca operatorul este autorizat pentru lucrarile ce fac obiectul acestei proceduri.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2)Persoane juridice /fizice straine.- Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original, copie legalizata copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezint acest document.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de: 14.000.000 leiConversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - Anul 2008:3.6827 lei- Anul 2009:4.2373 lei- Anul 2010:4.2099 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitateatehnica: Se va prezenta o declaratie privind lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista principalelor lucrari similare executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara: Se va prezenta fisa experientei similare. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani (calculati de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) - pentru lucrari similare- solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 7.000.000 lei .Autoritatea contractanta va respecta prevederile art.14 alin. 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin.1, art. 14 din Ord.509./2011.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati., Recomandari;se vor prezenat din partea beneficiarilor in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru lucrarile prezentate ca experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind capacitatea profesionala. Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului.Nominalizarea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului se face in scopul asumarii indeplinirii obligatiilor din contractulce urmeaza a fi atribuit., Informatii privind asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialit. pentru care sunt atestati/autorizati. Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
150
Descriere: Componenta financiara
Conditii de realizare a investitiei
100
Descriere: Comp.tehn.: 100pct: a)Durata de executie a lucrarilor ?50pct;b)Perioada acordata pentru garantia de buna executie ?50pct; 1.Durata de executie a lucrarii (DE)- se va exprima in luni (max. 24 luni, termen peste care oferta va fi decl. neconf. si min. 12 luni sub care oferta nu va fi pct. suplim. urmand ca punctajul sa fie acordat proportional): Ofertantul care a propus cea mai micadurata de executie de lucrari (Demin) va primi punctajul maxim de 50pct.Pentru alte durate de executie a lucrarii ofertate ( DEn ) punctajul se va calcula astfel: Punctajul DE n = (DE min/Den)x50; 2.Perioada acordata pentru garantia de buna executie ( se va exprima in luni; peste 60 luni oferta nu va fi punctate suplim): -Ofertantul care a prezentat cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (PGmax) va primi punctajul maxim de 50pct -Pentru alte perioadede garantie a lucrarilor ofertate (PGn) puntajul se va calcula astfel: PGn = (PGn/Pgmax)x50; Pct. final se calc: Pfinal = Pfinanciar60% + Ptehnic40%.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Acces direct in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 09:29