Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de alimentare cu apa si canalizare menajera in Comuna Beica de Jos, Judetul Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 328815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BEICA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BEICA DE JOS JUD. MURES)
Numar invitatie: 328815/06.06.2012
Denumire contract: Sistem de alimentare cu apa si canalizare menajera in Comuna Beica de Jos, Judetul Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BEICA DE JOS (PRIMARIA COMUNEI BEICA DE JOS JUD. MURES)Cod fiscal: 4565253, Adresa: COM. BEICA DE JOS STR. PRINCIPALA NR. 215, Beica de Jos, Telefon: 0265/719700, Fax: 0265/719700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de alimentare cu apa si canalizare menajera in Comuna Beica de Jos, Judetul Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Sistem de alimentare cu apa si canalizare menajera in Comuna Beica de Jos, Judetul Mures?.(lucrari de constructii retele alimentare cu apa si canalizare).
II.1.6) CPV: 45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 510, 437.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da: 100.000 lei.a) Garantia de participare constituita prin Scrisoare de garantie bancara - conf Formular F.8, sau orice alt instr de plata (conf art 86 alin1 din HG 925/2006). Garantia de participare trebuie sa fie constituita si prezentata conform celor stabilite la punctele a, b, c: b)Valab garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valab a ofertei, perioada de valab a garantieide participare va fi prelungita in mod corespunzator. c)Modul de constituire a garantiei de participare: se va constitui prin virament bancar in contul de garantii al Comunei Beica de Jos, deschis la Trez municipiului Reghin, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari care se prezinta in original. Daca ofertantul este IMM, acesta benef de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM (formular F8.1). Doc care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile. AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita daca: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contr de catre ambele parti; oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contr de lucrari in perioada de valab a ofertei. Daca ofertantul depune o contestatie respinsa de CNSC, AC va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata suma conf art.278ยน, alin 1 lit c) din OUG34/2006, resp 8.211, 04 lei. Garantia de participare constituita de ofertant se returneaza acestora de catre AC in cel mult 3 zile lucr de la data expirarii perioadei de valab a ofertei
Garantie de buna executie
Da. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara tva.Se va constitui conform articolului 90, alineatul 1 din HG925/ 2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conformHG1045/ 2011). Daca autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului . Modul de restituire: conform articolului 92, alineatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.Cerinta nr. 1 Completare Formular F 1.1- Declaratie privind neincadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006 (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2 Completare Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Completare Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.Cerinta nr. 6 Formular D - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i) precum si de catre toti subcontractantii, daca este cazul.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ? Moldovan Maria, Comisia de evaluare ? Pop Silvestru Vasile, Ceraceanu Gyongy Iudid, Suciu Traian, Experti cooptati ? Magyari Zoltan, Plesa Adrian, consilieri locali: Borda Vasile, Cioba Catalin, Cirje Victor, Darabont Odon, Gheorghe Alexandru, Grama Iuliu, Iacob Nicolae, Lacatus Mircea, Molnar Lucian, Tropotei Emanoil, Kadar Istvan.Cerinta nr. 7 Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificate pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 8 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG34/ 2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin (4) si (5) din HG925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2 Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 13.000.000 lei., Alte precizari: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere privind detinerea dotarilor, echipamentelor, utilajelor necesare executarii contractului, Cerinta nr. 2 Lista privind dotarile, echipamentele, utilajeleAstfel, pentru indeplinirea contractului operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele dotari: 1 laborator grad II2 buldoexcavatoare5 autobasculante2 excavatoare, Cerinta nr. 3 Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 4 Fisa de experienta similara pentru contracte executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 5 Autoritatea contractanta solicita prezentarea a cel putin 1 contract contract (sau parti relevante contract); proces verbal de receptie; recomandare avand ca obiect executie lucrari de alimentare cu apa si canalizare cu o valoare de minim 6.500.000 lei fara TVA, Cerinta nr. 6 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 7 Lista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: a) 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul constructii edilitareb) 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrari de retele alimentare cu apa si canalizarec) 1 sef de santier (persoana cu studii superioare de lunga durata profil constructii)d) 1 responsabil SSM(specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)Solicitare: a)se prezinta certificat de atestare profesionala si legitimatia valabila la data depunerii ofertelor;b)se prezinta documente doveditoare ale specializarii in domeniu;c)se va prezenta diploma de licenta;d)se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu, Cerinta nr. 8 Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta, Cerinta nr. 9 Lista cuprinzand subcontractorii declarati, Alte precizari: Capacitatea tehnica si/ sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat, Unde : P minim -cel mai mic pret ofertat ; P (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul;Punctajul maxim acordat: 65 puncte.
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Descriere: Garantia este minim 12 luni (Gmin), nu se accepta perioade mai mici de 12 luni calendaristice. Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a) Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 36 luni, se acorda punctajul maxim 15 puncte. Pentru garantii mai mari de 36 luni se acorda tot 15 puncte. b) Pentru ofertele cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax)*15. Prin durata de garantie se intelege perioda de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se intocmeste Certificatul de Receptie la Terminarea Lucrarilor si data receptiei finale - cand se intocmeste un Certificat de Receptie Finala.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: Descriere: Garantia este minim 12 luni (Gmin), nu se accepta perioade mai mici de 12 luni calendaristice. Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a) Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 36 luni, se acorda punctajul maxim 15 puncte. Pentru garantii mai mari de 36 luni se acorda tot 15 puncte. b) Pentru ofertele cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax)*15. Prin durata de garantie se intelege perioda de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se intocmeste Certificatul de Receptie la Terminarea Lucrarilor si data receptiei finale - cand se intocmeste un Certificat de Receptie Finala.
Durata de mobilizare pentru interventie
5
Descriere: Descriere: Durata de mobilizare pentru interventie este de minim 1 ora. Prin durata de mobilizare pentru interventie se intelege timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce. Pentru cea mai mica durata de mobilizare se acorda punctajul maxim de 5 puncte. Pentru alta durata se acorda punctaj dupa urmatorul algoritm: Pdurata=(durata de mobilizare minima/ durata de mobilizare n) x 5. Punctajul maxim acordat: 5 puncte. Prin durata de mobilizare se intelege perioada de timp necesara de la primirea reclamatiei si inceperea interventiei, iar durata se va exprima in ore. Nota: Pentru o durata de mobilizare pentru interventie mai mica de 1 ora, oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 16:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer