Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de automatizare Zona Est si Zona Sud,etapa I


Detaliu pentru invitatia numarul 339843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Numar invitatie: 339843/21.11.2012
Denumire contract: Sistem de automatizare Zona Est si Zona Sud, etapa I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: +40 233233340-185, Fax: +40 233218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei, Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de automatizare Zona Est si Zona Sud, etapa I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari ce constau in: LOT 1 Sistem de automatizare Zona Est, etapa I=automatizarea Sistemului local de alimentare cu apa Oteleni-Bara, a Statiei de pompare ape uzate SP3 Roman si Dispecerat SCADA Roman pentru supravegherea acestor automatizari conform cerintelor din Caietul de sarcini nr.010895\24.10.2012;LOT 2 Sistem de automatizare Zona Sud, etapa I=automatizarea Statiei de pompare Versesti, rezervor Stefan cel Mare, automatizare pompare intermediara Dusesti si supravegherea acestor automatizari prin Dispecerat SCADA Piatra Neamt conform cerintelor din Caietul de sarcini nr.010893\24.10.2012.
II.1.6) CPV: 48921000-0 - Sisteme de automatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: LOT 1 = 2.400 le, LOT 2 = 1.700 lei.Se constituie prin virament bancar(in contul nr. RO04BRD280SV04771562800 deschis la BRD Piatra Neamt) sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, carese prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 120 zile de la data limita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34\2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90din HG 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Neincadrarea indispozitiile art 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe proprie raspundere (Formularul 4 ?Declaratie privind eligibilitatea), insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic+Cazier judiciar al administratorului\directorului generalCerinta nr.2Neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe proprie raspundere (Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006), insotita de: Certificat de atestare fiscala (datorii labugetulgeneral consolidat) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCerinta nr.3Prezentarea certificatuluide participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010Se va completa Formularul nr.11 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr.4Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din ordonanta din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularului12 ? Declaratie privindneincadrarea la art. 69^1 din OUG nr.34/2006(Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Andrei-Sandocan Chelariu, Radu Marian Monda;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Iustina Balan, Director Tehnic: Florin Comsa, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila).Cerinta nr.5Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul3- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 13 ? Date despre societatea mixta/consortiu Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certific constatator eliberat de ORC sau echivalent din care sa rezultenumele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.Ofertantul clasat in urma evaluarii pe primul loc va prezenta la cererea Autoritatii Contractante documentul in original/copie legalizataPersoanele juridice straine vor prezenta: Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vorfi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse detraducator autorizat.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatilecompetente ale tarii respective Se solicita Certific de rezid fisc(evitarea dublei impuneri)valab pentru anul in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contract din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu: LOT1=240000lei, LOT2=175000lei Formular6 Informatii generale ofertant insotit de documente justificative: Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului; copii certificate pentru conformitate cu originalul ale situat financ ale ofertantpe cel mult ultimii 3 ani inregistrate la organele competenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai susAutoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine prezentarea si a altordocumente in cazul candcele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Pentru conversia in RON, daca sit financ sunt intocmite in alta moneda, se va lua cursul mediu de referinta publicat de BCE pentru anul respectiv
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maxim trei contracte similare de lucrari de automatizare , cu valoarea totala cel putin egala cu: LOT 1 = 120.000 lei, LOT 2 = 85.000 lei.Declaratie privind lista principalelor lucrari de automatizare, din ultimii 5 ani continand valori , perioade de derulare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati Formularul 14 Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii sau similar, eventual certificari potrivit standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, Standarde de protectia mediuluiCertificatISO 14001 privind sistemele de management al mediului sau similar, eventual certificari potrivit standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P1 - Punctajul pentru factorul de evaluare "oferta financiara" de 70 puncte, se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 70 puncte, factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfelP(n) = (pret minim/pret(n)) x 70: c) pentru pretul care va depasi valoarea estimata declarata in invitatia de participare, oferta va fi declarata inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. 1, lit. e din HG. Nr. 925/2006
Garantia lucrarii = 24 luni dar nu mai mare de 10 ani=P2
20
Descriere: P2 ? punctajul pentru factorul de evaluare ? garantia lucrarii? se va acorda astfel: a)pentru asigurarea termenului de garantie a lucrarii maxim, se acorda 20 puncte.Pt.termenul de garantie>10ani oferta va fi declarata neconforma;b)pentru alt termen de garantie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel : G(n) = (garantie(n)/garantie max X 20;c)pentru termen < 24 lunioferta va fi declarata neconforma.
Durata de executie a lucrarii=P3
10
Descriere: P3 - punctajul pentru factorul de evaluare ? durata de executie a lucrarii in zile a LOT?se acorda astfel: a) pentru durata cea mai mica de executiea lucrarii in zile, se acorda 10 puncte;b)pentru alta durata de executie a lucrarii, se acorda punctaj proportional, astfel: D(n) = (durata min/durata(n) X 10;c)durata de executie maxima acceptata este de ?X? zile(peste care oferta va fi declarata neconforma)d) durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de ?Y? de zile;e) X" si "Y" zile se regasesc in Anexa B, loturi, informatii suplimentare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer