Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 11207 | 11216 | 112856 | 113070 | 1131 | 113118 | 113410 | 113552 | 113951 | 114184 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE CANALIZARE APA MENAJERA SATELE OLARI, PLOPSORU, SARDANESTI SI VALENI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 345992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PLOPSORU
Numar invitatie: 345992/26.04.2013
Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE APA MENAJERA SATELE OLARI, PLOPSORU, SARDANESTI SI VALENI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PLOPSORUCod fiscal: 4718969, Adresa: SAT.PISCURI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ, Plopsoru, Telefon: 0253285655, Fax: 0253285660
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT.VALENI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ, Plopsoru, Romania, cod postal: 217357, telefon: +40 253285655, fax: +40 253285660, persoana de contact: PETRE GRIGORIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Plopsoru, SAT.VALENI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ, Plopsoru, Romania, cod postal: 217357
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE APA MENAJERA SATELE OLARI, PLOPSORU, SARDANESTI SI VALENI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Canalizare in satele Olari, Plopsoru, Sardanesti si Valeni, comuna Plopsoru, judetul Gorj: - proiectarea si executia conductelor colectoare de canalizare si a caminelor de vane/vizitare aferente;
- proiectarea si executia statiilor de pompare din cadrul sistemelor de canalizare;2. Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia unei statii de epurare in localitatea Valeni includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru statia de epurare/statia de tratare. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24 de lunih) Instruirea personalului Beneficiarului3. Activitatile de proiectare sunt urmatoarele: - elaborare proiect tehnic ? PT, verificare PT;
- elaborare detalii de executie - DE;
- elaborare documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii faza PT+DTAC- asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor ? AT;
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 749, 932 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 220.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul RO29TREZ3402145020401XXX deschis la Trezoreria Rovinari, cod fiscal 4718969 insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare cursul de referinta leu/alta valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare va fi cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data linitade depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin- retineri succesive din situatia de lucrari sau- un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autaritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Autaritatea Contractanta va alimenta acestcont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere conform art. 90 alin (1) si (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12A) / Cazier judiciar si fiscal al operatorului economic.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12B)Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Grigorie Petre - Primar, Stefanescu Victoria ? secretar, Tutunaru Florentina ? contabil.Lista consilieri locali: Nicolescu Constantin, Cinca Stefan, Toma Georgeta, Neamtu Vasilica, Safta Laura Claudia, Ionitoiu Vasile, Tufisi Ion, Costoiu Ion, Volintiru Marin, Nanu Gabriel, Trusca Constantin, Rosu Marcel, Gheorghita Ion, Cercelaru Grigorie Darie, Popescu Nicolae. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004, - nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii respectiv lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor.i) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.- Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 20.000.000lei . Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate potrivit legii (pentru anul financiar 2012 se accepta prezentarea oricaror documente contabile din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri). AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducerecertificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie aut. data in fata unui notar sau unei autoritatiDaca ofertantul se incadreaza in categoria IMM cifra de afaceri se constituie in procent de 50% din cuantum precizat., 2.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate dedatorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 1.390.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 3 luni. In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani, in cadrul unor contracte de proiectare si executie, cel putin un contract privind proiectarea si executia unei retele de canalizare de minim 33 km si a unei statii de epurare ape uzate si trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare oricare document dintre urmatoarele : - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: cantitatea (lungimea retelei, numarul de statii de epurare) beneficiarul, obiectul, capacitatea statiei, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora;
- procesul-verbal de receptie finala/ procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului/contractelor declarate, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus;
-recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv., Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de: 1. Buldoexcavator (executia terasamentelor)? minim 1 buc;2. mai compactor(pentru compactarea pamantului de umplutura a canalelor de conducte) ? minim 1 buc;3. Generator curent (alimentarea sculelor si echipamentelor electrice cu cere se vor executa lucrarile) ? minim 1 buc ;4. Macara (pentru incarcarea/descarcarea/ ridicarea si montarea echipamentelor grele) ? minim 1 buc ;5. Sapator de santuri (pantru saparea santurilor in care vor fi pozate conductele) ? minim 1 buc ;6. Autobasculanta capacitate de transport 18 tone? minim 1 buc.7. Laborator de incercari gradul II pentru categoria B (pentru analizele de laborator asupra betoanelor) ? minim 1 bucSe vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietatePentruLaboratorul de incercari se vor prezenta documente din care sa rezulte ca acestea sunt autorizate, atestate si detin un sistem de masurare/cantarire certificat de BRMLReferitor la laboratorul de incercari, acesta se solicita deoarece etapele de control a calitatii lucrarilor vor impune prezentarea de de buletine de incercari. Acestea se vor prezenta la momentul fazelor determinante in executia lucrarilor. Deoarece aceste faze determinante trebuie vizate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, se dispune necesitatea ca laboaratoarele de incercari sa fie autorizate, Inspectoratele de Stat in Constructii neacceptand buletine de inecercare care nu sunt eliberate de laboratoare autorizate conform Legii calitatii in Constructii, Legea 10/1995., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer/subinginer, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii edilitare;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii civile si industrilale (rezistenta)- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- un responsabil de mediu atestat- Pt fiecare spec. nom. se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pt doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie.Prezentare form 12I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheie, Informatii privind subcontractantii si asociatii
Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Nota:
a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de
implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie
ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a
contractul de achizitie publica., Pentru utilajele solicit. se vor prezenta obligatoriu: - doc privind asigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de doc)Se vor prezenta doc contabile (fise mijloc fix, contracte de leasing, contracte de inchiriere, decl de punere la dispozitie a utilajelor, etc) in care utilajele si echip de mai sus vor fi cuprinse, indiferent daca utilajele sunt proprietatea ofertantului sau inchiriate (in cazul contractelor de inchiriere sau comodat sau in cazul sustinerii de catre un tert se vor prezenta fisa mijloc fix sau contracte de leasing din partea celui care inchiriaza utilajele, comodantul si/sau sustinatorul.Cerinte obligatorii-Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echip minimale solicitate.-Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau doc din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniile aferente contractului., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniile aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de proiectare
30
Descriere: Termenul de predare a proiectului tehnic
Termen de interventie
20
Descriere: Termen de interventie in cazul aparitiei unor probleme in perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 21:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer