Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA BRATES, JUDETUL COVASNA


Detaliu pentru invitatia numarul 320916
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BRATES
Numar invitatie: 320916/28.02.2012
Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA BRATES, JUDETUL COVASNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRATESCod fiscal: 4404656, Adresa: PRIMARIABRATES, Brates, Telefon: 0267 374715, Fax: 0267 374715
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIABRATES, nr.61, Brates, Romania, cod postal: 527050, telefon: +40 267374715, fax: +40 267374715, persoana de contact: ERZSEBET MARK
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIABRATES, nr.61, Brates, judetul Covasna, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA BRATES, JUDETUL COVASNA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica de servicii are ca obiect: : «Servicii de proiectare pentru: ?SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA BRATES, JUDETUL COVASNA?,
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 469 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 6.400 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul Autoritatii Contractante pentru plata garantiei de participare: RO72 TREZ2575006XXX003683, TREZ. TG. SECUESCCodul unic de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4404656In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 3.224, 69 lei, in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul/Candidatul/ Candidatul asociat trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta;Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decat ofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta nr. 3Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1, 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventuaul tert sustinator.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezenteiproceduri: Primar: Kerestely CsabaViceprimar: Hathazi LajosComisia de evaluare: Presedinte, membru: Mark ErzsebetMembru: Pozsony No;raMembru: Porzsolt TündeExpert cooptat: Benedek Huszar JanosMembru de rezerva: Berszan GizellaMembru de rezerva: Debreczi HajnalkaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz1.a Persoane fizice sau juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand urmatorul cod CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), potrivit Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN ori altor reglementari echivalente, ori activitati care le includcel putin pe acestea: ? 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta;1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta trebuie sa fie autorizata la sediu in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate (activitatea echivalenta codului CAEN 7112 ? Activitati de a inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata la sediu in mod obligatoriu)Note: 1., Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.4., Obiectul contractului (servicii de proiectare pentru investitiia ?Sistem de canalizare menajera in comuna Brates, judetul Covasna?, cod CPV 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice) are corespondent in codul CAEN 7112 (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta), clasa CAEN Rev. 2., care include activitatile de realizare de proiecte de inginerie (clasa CAEN 7420 ? Rev.1, aprobat prin Ordinul nr. 601/2002 - privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala.)Cerinta nr. 2.Certificat de atestare pentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor?Ofertantul va trebui sa dispuna de certificat de atestarepentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor?, emisa de Ministerul Mediului si Gospodarii Apelor, aceasta fiind necesara pentru elaborarea documentatiei de obtinere a avizului de laAdministratia Nationala ?Apele Romane?, impus de Ordinul MMGA nr. 661 din 28 iunie 2006.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind capacitatea tehnicaOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta generala in proiectarea lucrarilor publice de infrastructura edilitara prin prezentarea de servicii similare in proiectare infrastructura edilitara duse la bun sfarsit pentru sisteme de canalizare, compuse din retele de colectare plus statii de epurare, ale caror valoare cumulata este de minim 322.469, 00 lei, fara TVA din maxim 5 contractePrin formula ?servicii duse la bun sfarsit? seinteleg: ? servicii receptionate partial;? servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Cerinta este indeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele enumerate mai sus.Se va prezenta Formularulnr. 7 7: Declaratie privind lista principalelor servicii prestatein ultimii 3ani, Cerinta nr. 2.Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate, in leasing sau in chirie anumite utilaje, instalatii si echipamente tehnice pentru indeplinirea contractuluia. Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta ? minim 4bucati.b. Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator Autocad sau similar, inclusiv licenta ? minim 2 bucati.c. Soft editare si prelucrare texte, cu licenta ? minim 2 bucati.d. Imprimante color (pentru formate A4 si A3) ? minim 2 bucatie. Plotter (pentru formate A0 color) ? minim 1 bucata.f.Plotter (pentru formate A1 color) ? minim 1 bucata.g. Autoturism pentru transportul personalului ? minim 2 bucati., Cerinta nr. 3. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (pers. de spec. calif. si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), cu participarea in cel putin un proiect similar, fapt ce va fi dovedit prin datele furnizate in Curriculum Vitae, diploma, cu dovada participarii personalului responsabil in cel pu?in un proiect similar: a. 1 Inginer specialitatea constructii hidrotehniceb. 2 Ingineri specialitatea instalatii in constructiic. 1 inginer specialitatea constructii civile, industriale si agricoled. 1 inginer specialitatea drumuriSe vor prezenta: Informatii generale privind angajatii, Personalce va fi angajat in contract, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, CV, Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, Angajamentul de participarein nume personal, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Acordul prealabil de subcontractare, Cerinta nr. 5Informatii privind asociatiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), respectivStandardele de calitate, protectia mediului, precum si cele referitoare la cunoasterea si respectarea prevederilor legale in domeniul protectiei munciiSe vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor: - ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2.- ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara, a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 100 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), se acorda astfel: Pn = (pret minim / pret(n)) x100 puncte Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului este pretul total oferta exclusiv T.V.A., indicat in Formularul de oferta.
propunere tehnica
100
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata dintre duratele de elaborare a proiectului tehnic si a documentatiilor pentru avize si acorduri, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 100 de puncte;b) pentru o alta durata decat cea prevazut la lit. a), se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x100 puncte Nota: avand in vedere conditiile stipulate in contractul de finantare in privinta depunerii fazei PTh la AFM, durata minima ce poate fi ofertata este de 5 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar), iar durata maxima ce poate fi ofertata este de 25 zile calendaristice (peste care oferta va fi declarata neconforma).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer