Achizitie publica - Sistem de canalizare menajera in comuna Malu, jud. Giurgiu
Detaliu pentru invitatia numarul 356967
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356967/16.01.2014
Denumire contract: Sistem de canalizare menajera in comuna Malu, jud. Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)Cod fiscal: 16048420, Adresa: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Telefon: +40 0246241106, Fax: +40 0246241106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Romania, cod postal: 087261, telefon: +40 0246241106, fax: +40 0246241106, persoana de contact: GONGU LUCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Romania, cod postal: 087261, telefon: +40 0246241106, fax: +40 0246241106.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de canalizare menajera in comuna Malu, jud. Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie sistem de canalizare inComuna Malu includ: Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.-Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei-Lucrari de constructie Sistem de canalizare menajera in comuna Malu: ? tubulatura PVC DN 160 mm, 4.750 m;?tubulatura PVC DN 250 mm, 21.693 m;?tubulatura PVC DN 315 mm, 1.007 m;?caminelor de vizitare aferente, 454 buc;?statie de pompare din cadrul sistemelor de canalizare cu debit 2l/s, 2 buc;?statie de pompare din cadrul sistemelor de canalizare cu debit 1, 5l/s , 1 buc;?statie de pompare din cadrul sistemelor de canalizare cu debit 5, 5l/s, 1 buc;?statie de epurare monobloc cu urmatoarele debite caracteristice Quhmax 33, 88 m3/h si Quzimin 4, 88 m3/h, 1buc-Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice, testare si punere in functiune;
-Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar;
-Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului;Valoarea totala estimata fara TVA: 21.194.818 Lei;Proiectare si asistenta tehnicaValoarea estimata fara TVA: 478301Lei;C+M Valoarea estimata fara TVA: 16.497.862Lei;Valoarea estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10%, reprezentand 1.869.571 Lei;Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 19.325.247 Lei;
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 194, 818 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: 380.000 LEIGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1 )In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile.Garantia de participare la licitatie, in original, va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 di n ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Ofertantul va anexa declaratiei: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4.Declaratie privind n eincadrarea in si tuatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: SOAVA EUGENViceprimar: Jantea Mirel, Secretar: Capran GheorgheContabil: Dumitru Olteanu Luminita Ionela, Sef Serviciu Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Achizitii Publice: LUCIAN GONGUConsilieri locali: Dinu Mihai , Gongu Maria , Mitiloaga Florea, Moraru Marius Sorin, Neagu CatalinGigi, Peia Marin, Petrea Daniel Marius, Puiu Ion , Rugina Linica , Tudor Stelian Sorin. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta o copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/ copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin in suma de: 19.000.000 lei Documente relevante: Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare De exemplu: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2012, 2013 ). Pt anul 2013 vor fi admise si alte documente in sustinerea CA.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv., Cerinta nr 2. Ofertantul va demonstra ca la momentul semnarii contractului va avea accessau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori ale mijloace financiare suficiente pt a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in valoare de 600.000 lei pentru o perioada de minim 3 luni.Modalitatea de indeplinire Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare pentru o perioada de 3 luni in suma de 600.000 leiAngajament ferm din partea unui tert (daca este cazul)? in forma autenticadaca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: 1. Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin o statie de epurare cu urmatoarele debite caracteristice Quhmax 33, 88 m3/h si Quzimin 4, 88 m3/h, .-depunerea oricaror certificate/ documente in masura in care acestea indica beneficarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform dispozitiilor art. 188 alin.3 lit.a) din OUG 34/2006;2.Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a unei retele de canalizare in lungime de min 7500 m . Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -depunerea oricaror certificate/ documente in masura in care acestea indica beneficarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform dispozitiilor art. 188 alin.3 lit.a) din OUG 34/2006;Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie stampilata si scris conform cu Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr. 8.. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, conform Formular nr. 8A, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6. Se vor prezenta: Angajament ferm , conform Formular nr. 8A, Formularul nr. 8B si Formularul nr. 6., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau alte documente echivalente acceptate, Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu pentru domeniul contractuluiSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001 sau alte documente echivalente acceptate, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu pentru domeniul contractuluiSR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2014 10:10