Achizitie publica - SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BADACIN SI EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA PERICEI, COMUNA PERICEI, JUDETUL SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 335251
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335251/13.09.2012
Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BADACIN SI EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA PERICEI, COMUNA PERICEI, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PERICEICod fiscal: 4495018, Adresa: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Telefon: 0260-672701, Fax: 0260-672940
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Romania, cod postal: 457265, telefon: +40 0260672701, fax: +40 0260672940, persoana de contact: CSABA BONCIDAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA APEI, NR. 238, Pericei, Romania, cod postal: 457265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BADACIN SI EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA PERICEI, COMUNA PERICEI, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare DDE si Lucrari executie pentru : SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA BADACIN SI EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATEA PERICEI, COMUNA PERICEI, JUDETUL SALAJ
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 975, 573 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 150.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 95 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ), Cazier judiciar al operatorului economic, Cazier judiciar al administratorului/directorului general, Cazier fiscal al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, pentru punctele de lucru implicate in procedura (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta de asemenea certificatul de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu eliberat de Administratia Fondului pentru Mediu.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ), documente doveditoare3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Boncidai CsabaViceprimar: Jozsa TiborSecretar: Mate Angela IrinaContabil: Pacurar MirelaConsilieri: Bakai ImolaBakai MartonDarabont IstvanDebre AlexandruGaspar IstvanJozsa AttilaJozsa CsabaPop CalinPop Tudor IoanTotos PeterValcauan GheorgheVig Szabo Andrea Erzsebet(In ceea ce priveste persoanele cu functie de decizie la care trebuie raportat conflictul de interese in sensul art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, mentionati persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, nu va limitati doar la factorii de decizie importanti)Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 -(Model orientativ ? Formular nr.3/3A)(daca este cazul).In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Nota 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz).Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 15.500.000Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie propus, in valoare de 2655865, 80leiModalitatea de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2655865, 80 lei si pentru o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: ? Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 16.469 km de retele de canal., Continuare: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantul trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie a cel putin unei statii de epurare a apei uzate, in cadrul unor contracte de proiectare si executie., Continuare: Ofertantul va prezenta urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului declarat sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada(inclusiv data incheierii contractului)si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora-pv de receptie finala/pv de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copii dupa parti ale contractului declarat, din care sa rezulte denumirea contractului, beneficiarul/partile contractante, data incheierii contractului, obiectul, valoarea si durata contractului sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor din care sa reiasa informatiile de mai sus-recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: Pp = [Pretmin / Pretn ] x 50, Unde - Pp este punctajul obtinut de oferta n - Pretmin ? cel mai mic pret ofertat - Pretn ? pretul ofertei n- Pretn
Punctaj tehnic-Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
50
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total rofertat se acorda maximul de punctaj.Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [COmin / COn ] x 50 Unde: - PCO este punctajul obtinut de oferta n- COmin ? cel mai mic cost operational ofertat- COn ? cost operational aferent ofertei n
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 10:01