Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de canalizare pentru colectarea si evacuarea levigatului


Detaliu pentru invitatia numarul 339097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL FAUREI
Numar invitatie: 339097/09.11.2012
Denumire contract: Sistem de canalizare pentru colectarea si evacuarea levigatului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FAUREICod fiscal: 4343052, Adresa: STRADA REPUBLICII, NR. 38, Faurei, Telefon: +40 239661424, Fax: +40 239661424
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de canalizare pentru colectarea si evacuarea levigatului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inainte de inchiderea, in anul 2017, a depozitului de deseuri menajere, se realizeaza un sistem de canalizare si statie de pompare in vederea colectarii si evacuarii levigatului (apa impurificata, in principal cu H2S, CO2 si compusi ai azotului) acumulat sub depozit.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 5000lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul depunerii cu OP, contul esteRO28TREZ1535006XXX000156 Faurei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens)garantia de participare se constituie in procent de 50% din valoarea solicitata.Formular nr.1
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din pretul ofertat, fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale..In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune initial 2% din valoarea ofertata.Garantia se constituie nu mai tarziu de 15zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din valoarea contractului incheiat.Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, original.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere(completare Formular nr.4)/Cazier judiciar al operatorului economic/Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.2) Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, original.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora)-documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in originalsau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere(completare formular nr.4)Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.3)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", original.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere(Formular nr.5)Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1(conflict de interese) din OUG34/2006, original.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere(completare Formular nr.6)Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat /subcontractant/tert sustinator.Persoane cu functii de decizie, persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Voinea Ionel -primar, Cosoreanu Virgil-viceprimar, Topala Claudia-sef contabil, Ichim Cornel-secretar, Georgescu Alexandru-resp.achizitii, membrii Consiliului Local Faurei-Paraschiv Marilena, Craciun Gheorghe, Ghergus Adrian, Condruz Eugen, Petcu Iulia, Gologan Gabriel, Petrovici Gabriela, Sterian Stefan, Irimia Niculae, Gheorghica Chirita, Gheonea Gheorghe, Cristea Anton. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original/ copie legalizata/copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original/copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: Documente de confirmare: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Se transmite de fiecare ofertant/ofertant asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurse.Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 4 luni de derulare acontractului, conformgraficului de executie, in valoare de 105107lei(1/3 din valoarea estimata a contractului), original.Modalitate de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de____si pentru o perioada de______ luni., Cifra de afaceri.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin egala cu valoare estimata a contractului in suma de 315322 lei, original.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens)cifra de afaceri se admite in procent de 50% din valoarea solicitata.Se transmite de un numar suficient de asociati pentru acoperirea cifrei de afaceri.Declaratie privind cifra de afaceri(Completare formular nr.7)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 0, 512 km de retele de canal. Se prezinta: - copii vizate "conform cu originalul" dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, copie vizata "conform cu originalul"In caz ca ofertantul subcontracteaza lucrarea va transmite o declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializari. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, original/copie legalizata/copie vizata "conform cu originalul".Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer