Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate, comuna Bradesti, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 341704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)
Numar invitatie: 341704/12.01.2013
Denumire contract: Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate, comuna Bradesti, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BRADESTI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BRADESTI DOLJ)Cod fiscal: 4553747, Adresa: Comuna bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Bradesti, Telefon: 0251444206, Fax: 0251444091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna bradesti, strada Mihai Viteazul nr.3, Bradesti, Romania, cod postal: 207105, telefon: +40 0251444206, fax: +40 0251444091, persoana de contact: Enache Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bradesti, str. Mihai Viteazul, nr. 3 , judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de canalizare si epurare a apelor uzate, comuna Bradesti, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea este amplasata in comuna Bradesti, judetul Dolj, situat la 20 km de Craiova
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 885, 506 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 137710 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta va fi data aparitiei invitatiei de participare. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO18TREZ29421180250XXXXXdeschis la Trezoreria Filiasi, CUI 4553747? Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 278 1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1.Racareanu Ion - Primar2.Enache Carmen- Viceprimar3.Ciocan Grigorita - Secretar4.Harosa Doina ? Contabil5.Leoveanu Ecaterina-Inspector-responsabil achizitii5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ONRC din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita a depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 13.771.012 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 2.295.168, 68 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei.Se va face dovada accesului la disponibilitati in momentul semnarii contractului iar suma resp va fi imobilizata pentru real contractuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similaraExp similara pt executie maxim doua lucrari avand ca obiect executie retea de canalizare si statie epurare in valoare minima de 6.595.782 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Exp similara pt proiectare maxim doua lucrari de proiectare retele edilitare si de gospodarie comunala in valoare minima de 289.624 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: certificari de buna executie emise de beneficiari din care sa reiasa executarea lucrarii respective. Respectivele certificari indica beneficiarii, perioada si locul executiei lucrarii si precizeaza daca au fost efectuate lucrarile in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.-Docum se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: - Autobasculante- Excavator/Buldoexcavator- Cilindru compactor terasamente 3.5 to- Mai compactor-Statie betoane, Continuare cerinta 2Nivel min pt proiectareOfert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala , soft proiectare, echipamente editare).In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchir, decl va fi contrasemnata de catre locator.Ofert vor prez copie lizibila , conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing), pt utilajele, inst si echipam tehn solicitate ca nivel minim;
-in cazul statiei de betoane copie conf a angajament de punere la dispozitie.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3Inf referitoare la pers angajat si la perstehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel min pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate necesar pt indeplinirea contr: - 1 sef santier cu studii de ing specializarea instalatii in constructii;
- 1 responsabil tehnic cu executia atestat domeniulIX- Constructii edilitare si de gospodarie comunala; (RTE);
- 1 sef punct lucru ing/subing CCIA/instalatii in constructii;
- 1 ing profil electric autorizat ANRE grad 2B- 1 resp cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
- 1 resp cu managementul mediului;
- 1 resp cu controlul tehnic de calitate pt domeniile Constructii edilitare si de gospodarie comunala si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire);
- 1 topografNivel minim pt proiectare: -1 ing cu studii de inginerie CFDP cu o exp de minim 3 proiecte realizate- verificator tehnic atestat, Continuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ?-cv-urile personalului deconducere si de specialitate in original semnate si datate?declaratie de disponibilitate?extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;?diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofert ofertelor.?Angajament de participare?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiin, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial . In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 4Informatii privind asocierea Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif ref la sit ec si fin si la cap tehnica si/sau prof se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara 1. Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectivb) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=(Pretmin/ Pret(n) )x60P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?;Pretmin - pretul cel mai mic ofertat;Pret(n)pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajulJustificare: Ponderea acestui factor a fost stabilita astfel incat sa reflecte utilizarea cat mai eficienta a fondurilor publice cheltuite in realizarea proiectului.
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare (nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiaruluiPT, DDE, PAC, Verificare PT conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme dinpunct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 20 de zile nu se va puncta suplimentar. Justificare: S-a stabilit acest factor avand in vedere graficul de executie aprobat de finantator si necesitatea inceperii executiei lucrarilor intr-un timp cat mai scurt.
Termenul de garantie acordat lucrarii
20
Descriere: escriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 60 de luni. pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 puncte, pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20Justificare: S-a stabilit acest factor avand in vedere provenienta fondurilor de finantare si perioada de monitorizare a proiectului impusa de finantator, iar perioada de garantie acordata lucrarilor de catre operatorul economic certifica faptul ca lucrarea a fost executata in conditii calitative impuse. Ofertele ce prezinta un termen de garantie acordat lucrarii mai mare decat durata max de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.01.2013 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer