Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APA UZATA IN COMUNA BERLESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 342156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BERLESTI (CONSILIUL LOCAL BERLESTI)
Numar invitatie: 342156/29.01.2013
Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APA UZATA IN COMUNA BERLESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERLESTI (CONSILIUL LOCAL BERLESTI)Cod fiscal: 4956200, Adresa: BERLESTI, Berlesti, Telefon: 0253271088, Fax: 0253271088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.BERLESTI, SAT PARAUL VIU, JUD. GORJ, Berlesti, Romania, cod postal: 217070, telefon: +40 0253271080, fax: +40 0253271088/+40 0253271080, persoana de contact: DUMITRASCU MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BERLESTI-sala de consiliu local, COM.BERLESTI, SAT PARAUL VIU, JUD. GORJ, Berlesti, Romania, cod postal: 217070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APA UZATA IN COMUNA BERLESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A.Executia lucrarilor pentru realizarea unui sistem de canalizare si epurare ape uzate in comuna Berlesti ce presupun realizarea st.de ep.a apei uzate cu o capacit.II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 094, 227 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 90000. lei., se const.in conf. cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pt. aprob. norm. de aplic. a prev.ref.la atrib.contract.de achiz. Pub.din OUG nr.34/2006, valab. Gar.pt.part.90 zile de la termenul lim.deprim. a of. In cazul dep. de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. Ec. Gar.de particip.emisa in alta limba decat romana va fi prez. in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Form. nr. 1). Data de referinta pentru echivalenta leu/euro este de 16.01.2013 pentru eventualitatea in care se prezinta la procedura de atribuire un operator economic strain.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din val.fara TVA a contr.si se const.conf.art.90 din HG 925/2006 printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig.care devine anexa la contract.In cazul of. care se reg. in cat.intrep.mici si mij.conf.Leg.nr. 346/2004 (facand dov.in acest sens)constituind in proc.de 50% din cuantumul precizat in doc.de atrib.(Model orientativ Form. nr.2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180: Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta": Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1: Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Incadrarea in unadin situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Dumitrascu Maria, Garcea Iulian, Chirita Claudia, Paschia Violeta, si membrii consiliului local: Sosoi Gheorghe, paschia Emanoil, Sanda Ion, Ratezanu Dumitru, Raducanu Constantin, Berlescu iulian, Serbanel Florin, Timurlea Nicolae, Romanescu Titu, Lihu Oana Leontin, Garcea Iulian.nota: Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Pentru persoanele juridiceromane documentele se prezinta in original, copielegalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane: Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004, valabil la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b. codul unic de inregistrare; c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); d. structura actionariatului; e. numele reprez.legali ai operatorului economic; f. domeniul de activitate principal; g. domeniile de activitate secundare; h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii); i. activitatile autorizate Documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fivalabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertei, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului.Pentru persoanele juridice straine: Documente de confirmare: a.Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do), b.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3(trei)ani sa fie cel putin egala cu suma 10000000 Ron.Doc.relevante: bilantul contabil/extrase de bilant inregistrat la organele competente/raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 2.Disp.banesti, res. reale negrev. de dat.sau linii de credit pt. min.4 luni de derl.a contr. Conf.gr.de exec.in val. de 1435851, 83lei.Modalit.de indep: Dem.ca of.are disp.sau ca va avea acces la res.reale, negrev.de dat.in suma de 1435851, 83 lei pt.a real.cash-flow de exec.a luc.pt.o per.de 4 luni se va face sub una din urmat.forme: a) Prez.in orig.a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Com.Berlesti, care sa conf.angajam.de a desch.o linie de credit avand ca dest.exclusiv contr.care face ob.proc.de atrib.la mom.sem.contr.daca of.va fi dec.castig.;b)Conf.det.unei linii de credit al carei sold neangajat(neconsumat)este cel putin egal cu suma solic.precum si ment.bancii cu privire la faptul ca linia de credit(soldul neangajat)poate fi utiliz.pt.indep.contr.care face ob.proc.de atrib.la mom.semn.contr.daca of.va fi decl.castig.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalele lucari executate /servicii prestate in ultimii 5 ani/3 ani, ce se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, cerinta 1: experienta similara servicii proiectare: prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar privat pentru servicii similare prestate in valoare minima de 144082 lei fara TVA., cerinta 2: experienta similara lucrari : sa prezinte minim unul/ mai multe documente similare insotit de certificari de buna executie prin care sa confirme executia de lucrari similare in valoare de minim 8615111 lei fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angasat si al cadrelor de conducere lucrari, cerinta 4. Pentru executie ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personalde specialitate necesar realizarii contractului cu urmatorul nivel minim: 5-experti cheie dupa cum urmeaza: 1 manager de proiect, 1 sef de santier, 1 Responsabil Tehnic cu Executia -1 Responsabil cu asigurarea Calitatii, 1 Coordonator securitate si sanatate in munca insotit de copii ale atestatelor/autorizatiilor/certificatelor/ precum si C.V.- urile personalului propus pentru conducerea executiei dupa caz., cerinta 5.ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de celputin urmatorul personalde specialitate necesar realizarii contractului cu urmatorul nivel minim pt realizarea serviciilor de proiectare: Pt. proiectare: 3 experti cheie -proiectanti ? ingineri licentiati ai unei Facultatii de Constructii in specializ. Instalatii, ctii civile, ctii hidrotehnice, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii si echipamente tehnologice de care dispune operatorul economicpt indelinirea corespunzatoare a contractului, cerinta 6. ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de minim urmatoarelepentru proiectare: statie totala , plotter, Xerox, cerinta 7. ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de minim urmatoarele utilaje, instalatii si echip pentru executia lucrarilor: autogreder ? min. 1buc; Excavator ? min. 1 buc; buloexcavator, buldozer ? min. 1 buc; cilindru compactor ? min. 1 buc. Autobasculante ? min. 1bucbuc, Laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentrulucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentrubetoane si mortare; B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, sistem de canalizare si epurare apa uzata; M.D ? Materiale pentru sistem de canalizare si epurare apa uzata; D ? Sistem decanalizare si epurare apa uzata., cerinta 8.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Declaratie privind subcontractatii, cerinta 9: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Cerinta nr. 1: Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2001 (2000, 2008) sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 9001:2001 (2000, 2008) sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr 2: Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " pret" se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv.Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n)=Pret minim x nr. puncte alocate /Pret(0) Rezultatul impultirii dintre pret minim si nr. puncte alocate se umparte la pretul ofertat unde : P(n) - punctajul ofertantului , Pret minim - pretul cel mai mic ofertat , Pret (0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Termen executie lucrare
10
Descriere: Descriere: Punctajul Punctajul pentru factorul de evaluare: Timp de executie lucrare" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut termen de executie ( justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv. Pentru celelalte durate de executie punctajul se acorda astfel: T(n)=Timp minim x nr. puncte laocate/Timp de executie(0) . Rezultatul imultirii dintre Timp minim si nr. puncte alocate se imparte la Timp de executie ofertat unde: T(n) - punctajul ofertantului , Timp minim - cel mai scazut timp de executie propus , Timp (0) - Timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeza punctajul .Nota : Timp minim aceptat pentru executie 12(douasprezece) luni.Timp maxim acceptat pentru executie 24 (douazecisipatru) luni. Durata ce depaseste perioada maxima acceptata, oferta va fi respinsa ca neconforma . O durata sub cea minima realista nu se va puncta suplimentar, punctajul acordandu-se proportional cu celelalte oferte .
termen de executie proiectare
10
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare " timp executie proiectare" se acorda astfel : Pentru cel mai scazut timp de executie ( justificat) se acorda punctajul amxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv. Pentru celelalte durate de executie prezentate , punctajul se acorda astfel: Tp(n)=Timpp minim x nr. puncte alocate/Timp de executie p (0) Rezultatul imultiri dintre timp minim si nr. puncte alocate se umparte la tipm de executie ofertat unde : Tp(n) - punctajul ofertantului la proiectare , Timpp minim - cel mai scazut timp de proiectare , Timpp (0) - Timp de executie proiectare pentru ofertantul care se calculeaza punctajul . Nota : Timp minim acceptat pentru executie 30 (treizeci) zile. Timp maxim acceptat pentru executie 120 (unasutadouazeci) zile . Durata ce depaseste perioada maxima acceptata , oferta va fi respinsa ca neconforma . o durata sub cea minima realista nu se va puncta suplimentar, punctajul acordanduse proportional cu celelalte oferte .
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Descriere: Perioada de garantie se va stabili in ani si va fi minima de 2 ani si maxima de 10ani. Cea mai lunga perioada de garantie oferita de catre ofertant va primi punctajul maxim de 10 puncte. Punctajulpentru factorul de evaluare: Perioada de garantie a lucrarii " se acorda astfel: Perioada Maxima/perioadan x punctajmaxim. Durata ce depaseste perioada minima acceptata, oferta va fi respinsa ca neconforma . O durata peste cea maxima realista nu se va puncta suplimentar, punctajul acordandu-se.proportional cu celelalte oferte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer