Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APE UZATE, LOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI


Detaliu pentru invitatia numarul 327971
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PUSCASI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PUSCASI)
Numar invitatie: 327971/28.05.2012
Denumire contract: , SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APE UZATE, LOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUSCASI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PUSCASI)Cod fiscal: 16404196, Adresa: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Puscasi, Telefon: 0235.340348, Fax: 0235.340348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Primaria comunei Puscasi, Strada Principala, nr. 88, Romania, cod postal: 737328, telefon: +40 0235340348, fax: +40 0235340348, persoana de contact: NICOLAE IGNAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI, Romania, cod postal: 737328 Primaria comunei Puscasi, Str. Principala nr. 88
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APE UZATE, LOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU SISTEMUL DE CANALIZARE SI EPURARE APE UZATE IN LOCALITATEA PUSCASI, COMUNA PUSCASI, JUDETUL VASLUI CONFORM PROIECTULUI TEHNIC SI CUPRINDE O RETEA DE COLECTARE DE 10 KM. , CAMINE DE POMPARE SI REPOMPARE A APELOR UZATE SI STATIE DE EPURARE MONOBLOC CU DEVERSARE IN PARAUL RACOVA.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
48.000 LEIadica 2 suta din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate: 120 zile ( trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? COMUNA PUSCASI JUDETUL VASLUI trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006.De asemenea documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata, se va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie ! Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: in oricare din formele prevazute la art. 90, alin (1) si (2) din HG nr. 925/2006.In conditiile constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile H.G. nr. 1045/2011.Modul de constituire a garantiei se va comunica unitatii contractante inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru prestarea unor astfel de lucrari;2. Declaratie privind eligibilitatea intocmita conform formularului 1 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, conform cu formularul 2 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform cu formularul 3 din sectiunea Formulare a documentatiei de atribuire;5. Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».6. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ignat Nicolae? primar; Cretu Eugen - viceprimar; Mocanu Gabriel ? secretar, responsabil cu achizitiile publice ; Hustiu Adina ? contabil ; Curuia Stefan ? resp. Urbanism.7. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?8. Documente pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociatva prezenta documentul mentionat.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele se vor fi prezentate in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ania ofertantului trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 4.800.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani ? Formularul 11.- Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in cadrul unuia sau mai multor contracte. Cerinta minima privind lucrarile similare este realizarea unei lucrari similare (corespunzatoarecodului CPV) a caror valoaresa fie de minim 4.800.000lei fara TVA- Pentru indeplinirea cerintei privind nivelul minim al experientei similare se accepta prezentarea unui contract sau maxim 4 contracte similare., Cerinta nr. 2: - Declaratie privind utilajele, mijloacele de transport, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 13.- Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 3: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului - Formularul 14.- Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic responsabil cu indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa dispuna de un inginer Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma de studii universitare, cu specialitatea CFDP sau CCIA sau IF sau CH sau echivalent, cu experienta generala de cel putin 3 ani., Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil de lucrare, cu experienta in domeniu., Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa dispuna de unResponsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul? Constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu viza de valabilitate in termen.., Cerinta nr. 7: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniu, desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent Cerinta nr. 1Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent pentru firmele ofertante, Cerinta nr. 2Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului - Certificarea sistemului de management in domeniul protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru firmele ofertante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La sediul Primariei comunei Puscasi, comuna Puscasi, judetul Vaslui sau solicitare pe mail: [email protected] sau fax 0235.340348
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer