Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE CLIMATIZARE CLOSE CONTROL CU DETENTA DIRECTA


Detaliu pentru invitatia numarul 353305
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Numar invitatie: 353305/02.09.2013
Denumire contract: SISTEM DE CLIMATIZARE CLOSE CONTROL CU DETENTA DIRECTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.G.P.R. - Directia de Logistica, Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: Mares Lucian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE CLIMATIZARE CLOSE CONTROL CU DETENTA DIRECTA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SISTEM DE CLIMATIZARE CLOSE CONTROL CU DETENTA DIRECTA ? CAPACITATE RACIRE Qr=17kW?
II.1.6) CPV: 42512300-1 - Unitati de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.706, 45 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. Cont I.G.P.R. garantii: RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garantia de participare constituita in alta valuta, data de referinta a echivalentei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 :1.353, 23 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul, fara T.V.A., al contractului. Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1?in original.Cerinta 2: Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie: inspector general al Poli?iei Romane?chestor sef de politie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general?chestor principal de politie PARVU DUMITRU, director al Directiei Financiare?comisar sef de politie TUICU CARMEN CAMELIA, director al Directiei Juridice?comisar sef de politie ROSAN CALIN, director al Directiei de Logistica?comisar sef de politie DUMITRU GHEORGHE, Sef Serviciu Achizitii Publice? comisar de politie DRAGNEA MARIUS, Seful Serviciului Administrativ - comisar - sef de politie POPA CONSTANTIN CEZAR, persoana responsabila pentru atribuirea contractului inspector de politie MARES LUCIAN.Cerinta 3: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3?in original.Cerinta 4: Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 4?in original. 1. Certificat constatator emis in anul 2013 de catre Oficiul National al Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine :2. Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2013 19:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer