Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE CONTROL ACCES (TURNICHETI) STADION MUNICIPAL


Detaliu pentru invitatia numarul 245192
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4426581
Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252/314379
Fax: 0252/316317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SISTEM DE CONTROL ACCES (TURNICHETI) STADION MUNICIPAL
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421148-3 - Instalare de porti (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Montare sistem de control acces Stadion Municipal Drobeta Turnu Severin.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 25.03.2010 09:50)
Data publicarii: 24.03.2010 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul Primariei Dr.Tr.Severin; str. Maresal Averescu ; nr.2 ; Drobeta Tr. Severin, Jud. Mehedinti
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Dr.Tr.Severin; str. Maresal Averescu ; nr.2 ; Drobeta Tr. Severin, Jud. Mehedinti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 717, 419 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl. pr. sit.personala operat.; 2.Decl. pr. calit. de particip. la procedura; 3.Certificate constatatoare pr. indepl.obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; 4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; 5. Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului 6.Certificat Unic de Înregistrare emis de Oficiul registrului comertului ; 7.Fisa de informatii generala 8. Bilant contabil 2008 vizat si inregistrat de organele competente 9.Decl. pr. lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani;10.Fise de experienta similara, copie 1 (un) contractincheiat in ult. 5 (cinci) ani de lucrari sim., val min. 215.000 lei, PV receptie, recomandare;11. Decl. pr. efective medii anuale in ult. 3 ani, personal angajatsi cadre conducere;12. SR EN ISO 9001:2008 sau echiv.;13.SR EN ISO 14001:2005 sau echiv.;14.SR OHSAS 18001:2008 sau echiv.;15.Decl. pr. oblig. ref. la cond. de munca si prot. muncii
DISPONIBILA PE SEAP(www.e-licitatie.ro)la rubrica "Documentatie si clarificari"
Motive anulare:
Altele
Observatii: PROCEDURA SE ANULEAZA DEOARECE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE S-A STRECURAT O EROARE.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer