Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de echipamente auxiliare pentru prototipare


Detaliu pentru invitatia numarul 334842
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Numar invitatie: 334842/03.09.2012
Denumire contract: Sistem de echipamente auxiliare pentru prototipare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOVCod fiscal: RO 4317754, Adresa: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Telefon: 0268 413000 int 101, Fax: 0268 414900
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Romania, cod postal: 500036, telefon: +4 0268413000-101, fax: +4 0268414900, persoana de contact: Biroul de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul Eroilor nr 29, Brasov, Romania, cod postal: 500036, cladirea Rectorat, etaj 2, sala 222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de echipamente auxiliare pentru prototipare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de echipamente auxiliare pentru prototipare: Masina de ascutit scule, Generator portabil de curent trifazic, Masina de debitat (fierastrau) cu banda pentru metale, Compresor mobil cu piston, Aparat incarcare baterii si pornire motoare, Aparat de sudura/taiere manuala cu plasma
II.1.6) CPV: 42630000-1 - Masini-unelte de prelucrare a metalelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare 2700 lei pentru lotul 1, 300 lei pentru lotul 2, 900 lei pentru lotul 3, 35 lei pentru lotul 4, 35 lei pentru lotul 5, 180 lei pentru lotul 6, constit conf optiunilor art.86 din HG925/2006 RO16TREZ1315005XXX000137 CUI4317754, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, valabilitate egala cu valabilitatea ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;b) Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii;c) Ordinul 509 / 2011 al presedintelui ANRMAP; d) Ordinul 314/2010 al presedintelui ANRMAP; e) Ordinul 302 / 2011 al presedintelui ANRMAP; f) Ordinul 313 / 2011 al presedintelui ANRMAP; g) HOTARARE nr. 1.660 din 22 noiembrie 2006, h) www.anrmap.ro; i)Ordinul 170 / 2012 al presedintelui ANRMAP; j) Ordinul 171 / 2012 al presedintelui ANRMAP Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.3 privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 la care se ataseaza: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formular 3B.Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.univ.dr.ing. Ioan Vasile ABRUDAN, Prof.univ.dr.ing. Doru TALABA, Prof. dr. Mihaela GHEORGHE, Prof. dr. ing. Simona LACHE, Prof.univ.dr.ing. Daniel MUNTEANU, Prof. dr. med. Liliana ROGOZEA, Prof dr. ing. Ion Visa, Prof.dr.ing. Lucian Barsan, Sef lucr.dr.ing. Mihai Comsit, Jr Manea Adrian, Ec Iuliana Banciu, Ing Liviu Doru Dogar, Ing Lucian Mizgaciu, Ing Dumitrascu CristinaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.6.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 (trei) ani, Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, inclusiv partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia., Se solicita lista contractelor de produse similare din ultimii 3 ani conform formular nr.5, in care se prezinta date despre contract: denumire, beneficiar, durata, perioada, valoarea contractului, pozitia ofertantului in cadrul contractului (contractor principal, contractor asociat, subcontractor), la care se va atasa minim o recomandare, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, inclusiv pregatirea acestora, Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer