Achizitie publica - Sistem de evacuare prin pompare a condensatului purja continua
Detaliu pentru invitatia numarul 330924
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330924/03.07.2012
Denumire contract: Sistem de evacuare prin pompare a condensatului purja continua
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu SC Electrocentrale Paroseni SA din Vulcan, str. Paroseni, nr.20, jud. HD, cladire administrativ , et. II.La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de evacuare prin pompare a condensatului purja continua
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie sistem de 2 pompe centrifuge cu sistemul de automatizare aferent, pentru mentinerea nivelului dintr-un rezervor, pentru evacuarea condensatului de la expandorul de purjecontinue, conform caiet de sarcini nr. 537/22.11.2011.
II.1.6) CPV: 42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum-3014lei; per de valab-90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forme de constit acceptate: 1-orice instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari. Doc va fi irevocabil si va fi prezentat in original cel tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor in cuantum si pt per de valab prevaz mai sus. Instrum de garantare trebuie sa prevada daca plata gar se va executa conditionat/neconditionat cf art.86(3) din HG925/2006 cu modific si complet ulterioare.2-virament bancar/OP sau fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in ct SC Electrocentrale Paroseni SA nr. RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR?suc Petrosani, CUI RO28835451.3-numerar la casieria autoritatii.Gar trebuie sa fie irevocabila, iar dovada constit ei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabil pt deschiderea ofertelor.NOTA: a)Se aplica preved art.16(2) din Lg 346/2004. In acest caz, ofertantul va prez Decl pe propria raspundere, completata cf Anexei1 din OG 27/2006. In cazul asocierilor, pt a beneficia de aceasta prev, fiec asociat trebuie sa fie incadrat in categ IMM-urilor.Restit gar de particip se va efectua in cond prevaz la art.88 din HG925/2006, cu modific si complet ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restit acesteia, insotita de o copie a doc de constituire.Retinerea gar de particip se va efectua in cond prevazute de: -art. 87(1) din HG 925/2006, cu modific si complet ulterioare, in urmat sit: a)retragerea ofertei in per de valab a acesteia, b)oferta fiind stabil castigatoare, nu se constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr sau c)oferta fiind stabil castigatoare, se refuza semnarea ctr de achizitie publica in per de valabilit a ofertei.-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modific si complet ult, in masura in care Consiliul respinge contestatia in cuantum de 1507, 50 lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10 % (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA, astfel : - printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante in conditiile prevazute la art. 90 alin(3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie va fi eliberata/ restituita in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul nu are drept membrii in consiliul de administratie/ organul de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum acestea prevazute la art. 69 lit a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? ing. Doru Visan, Director Economic ? Ec. Ioana Arvunescu, Director Comercial ? Ec. Eduard Mija, Director Tehnic ? Ing. Eduard Schmidt, Sef Serviciu Investitii ? Ing. Gache Eugen, Sef Serv. Achizitii Publice ? Ec. Cristina Pardos Schmidt.Nota: Ofertantul/ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinteacest formular;
- completare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie sifisa de experienta similara, contrasemnata de beneficiarul ansamblului de echipamente, sau insotita de recomandare/certificare din partea acestuia.prin care sa se confirme de catre beneficiar, livrarea produselor.Cerinte minime de calificare: - ofertantul sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a mai livrat un ansamblu de echipamente, functional/o instalatie similara celei ofertate, in valoare de minim 100.000 lei, care a fost utilizata de beneficiar in instalatii avand conditii de lucru similare cu cele ale beneficiarului., Cerinta nr.2: Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Cerinta nr. 1 : - Copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, pentru domeniul ce face obiectul contractului. Nota : - in cazul unei asocieri se va prezenta certificatul de fiecaremembru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza ;
-documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:15