Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SISTEM DE FORMULARE


Detaliu pentru invitatia numarul 350724
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"
Numar invitatie: 350724/22.07.2013
Denumire contract: SISTEM DE FORMULARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI nr. 103, sector 5, - Registratura , parter, COD POSTAL, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069231/176, fax: +40 213069231, persoana de contact: Mariana Petre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, LA REGISTRATURA INSTITUTULUI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE FORMULARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de formulare compus din tanc preparare cu celule de cantarire; dispozabil tanc preparare cu senzor de pH inclus; pompa peristaltica pt.filtrarea produsului din tancul de preparare, destinata camerelor curate C, B; tanc stocare (tampon) cu manta de racire; dispozabil tanc stocare si transfer spre portul aseptic SART sistem; sitem de racire a tancului de stocare (tampon).
II.1.6) CPV: 38434540-3 - Echipament biomedical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 2% din valoarea estimata, respectiv 5800 lei- valabilitatea acesteia fiind cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru - Garantia de participare-cursul de schimb valutar pentru orice alta moneda, va fi cel BNR din ziua publicarii prezentei invitatii de participare.Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ? prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01, deschis la BCR SECTOR 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 19), in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Garantia de participare trebuie prezentata cel tarziu pana la momentul deschiderii ofertelor. . - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare, pe care o vor prezenta insotita de Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inadmisibile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 7 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. conform prevederilor art.278 1 si 2din OUG nr.76/2010
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5% % din valoarea fara TVA a contractului de furnizareincheiat, se constitue in una din urmatoarele modalitati: (conform prevederilor HG 1045/2011)- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 20), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sume solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale cf.art.90(3*) din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 2). - Completare formular 22. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 3).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii) - Completare formular 44. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta (se va completa Formularul 5). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune) - Completare formular 55. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Comitetul Director : Director General Dr.Radu Iordachel;Director General Adjunct dl.Antal Ovidiu, Director Economic Ec. Camelia Petrica;Director dl.Coman Cristin, Director Stiintific dna Damian Maria, Sef Departament dna.Codita Irina, Sef Departament Onu Adrian; - Completare formular nr. 6Persoanele juridice romane vor depune: Cerinta 6 : Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Cerinta 7: Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Cerinta 8: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;Note: 1)In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2) In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza echipamentele care fac obiectul prezentului contract;3) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza echipamentele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.4) In etapa evaluarii ofertelor, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced de atrib, sa prezinte pentru conformitate doc in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media ciferi de afaceri in dcomeniul de activitate pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) cu mentiunea "conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in vederea dovedirii experientei similare Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul aferent contractului sau echivalent. Vor fi descalif ofertantii care prezinta doc care atesta ca sunt in curs de obtinere, dar NU si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca acesta va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer