Achizitie publica - Sistem de Gestiune Citirilor si a Ordinelor de Serviciu la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
Detaliu pentru invitatia numarul 321598
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321598/08.03.2012
Denumire contract: Sistem de Gestiune Citirilor si a Ordinelor de Serviciu la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038, Fax: 0244405304, 0244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marasesti nr. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405306, fax: +40 244405304, persoana de contact: S.C. F.D.E.E. ? Electrica Distributie Muntenia Nord? S.A. ? Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti, mun. Ploiesti, str. Marasesti nr. 44, et.1 - sala de videoconferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de Gestiune Citirilor si a Ordinelor de Serviciu la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea investitieiconsta in: Achizitia unei lucrari care are ca finalitate un sistem informatic unitar, integrat cu SAP IS-U si sistemele AMR existente la FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord cu componente: - Echipamente de tehnica de calcul (servere)- Echipamente de culegere date in teren (PDA) cu posibilitati de transmitere date de la distanta- Echipamente pentru asigurarea conectivitatii echipamentelor mobile in punctele de lucru (centre de masura)- Licente de folosire pentru sistemul integrat- Lucrari de instalare, configurare, implementare, - Testare- Instruire-Suport /asistenta tehnica postimplementare
II.1.6) CPV: 45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 910, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 98.880 lei;(50% reducere a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM); Dovada calitatii de IMM se poate face prin depunerea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM (cf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004) .In cazul asocierii se poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 in cazul care se demonstreaza ca fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreza in categoria IMM-urilor.In conformitate cu OG34/2006-art. 278.1- (1) autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoareasuma: 11.690 lei? Formular F7Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile;Garantia de participare( care se prezinta in original) se constituie prin : ? virament bancar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (ex.scrisoare de garntie bancara de participare) ? Formular 4, ? Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
GBE reprez. 5 % din val.lucrarii.Cuantumul GBE, exprim.proc., este de 5 % din val.lucr.(50 % reducere , in conf.cu art.16 alin.2 din Lg nr.346/2004 pentru IMM);MODALIT.DE CONSTITUIRE SE FACE CONFORMART.90 DIN HG.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor: - Formular B1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;
- Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, actualizat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 .Mentionam urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul FDEE EDMN privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Director General FDEE EDMN ?Ing.Costica Vlad? Director Directie Economica FDEE EDMN- Ec.Gabriela Blagoi? Director Directie Dezvoltare FDEE EDMN -Ing.Marian Apetroaie? Director Directie Distributie FDEE EDMN -Ing.Constantin Coman? Director Directie Tehnica 110 kV FDEE EDMN -Ing.Constantin Petrache? Director Directie Control, Reglementare si Comunicare FDEE EDMN -Ing.Ion Preda- Formular tip- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completatCerinta nr. 2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale (cnf.precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )? in original sau copie legalizata.Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala. (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )-(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) - in original sau copie legalizata . Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pot participa la procedura, ofertantii care prezinta reesalonari ale termenelor de plata sau compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu, cu conditia respectarii termenelor legale ale scadentelor (data de 25 a lunii), chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. In conditiile de mai sus, ofertele depuse de operatorii economici care figureaza in continuare cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/ respinse. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romane-Cerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis valabil la data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: (cnf.precizari ANRMAP)In cazul in care la deschiderea ofertelor ofertantul clasat ulteriorpe primul loca prezentat Certificatul Constatator emis de ORC in copie conform cu originalul, acesta are obligativitatea ca pana la momentul comunicarii rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante safie prezentat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindcapacitatea tehnica;Decl. privind lista princip. lucrariexec. si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani;Exp. sim. privind fin. a cel putin unui contract, avand ca obiect implem.unui sistem de gest. citirilor si a ordinelor de serviciu, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complex. celor solicit. in prez. proc. (copii dupa parti relevante din contract) avand o val. de min :7.910.090 lei, in conf. cu prev.art. 12 si 14 din Ord.Pres. ANRMAP nr.509/14 sept. 2011;Rec. din partea altor benef.; Decl. privind det. de echip, utilaje, mijl. de transp, laboratoare, baze de prod, alte mijl. fixe si dotari care sunt consid. strict nec. pentru indepl. contractului integ. supus proc. de achiz.;Decl.privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani, consid.strict nec.pentru indepl.contr.;coord.de pr.va prez.calif.in domeniu si exp.prin part, la un pr.sim., Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii sau asociati-Contractantul va specifica : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)-Pentru asociati : - cerintele privind eligibilitatea (Situatia personala a candidatului / ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat, - cerintele privind Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.-Documente din care sa reisa : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)- Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.b) In cazul asocierii : - formularului B9? Acord de asociere in vedereaparticiparii la procedura de achizitie;Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru, Cerinta 3.1 -Certificari si autorizari generalePrest. va prezenta o autoriz. de livrari de servicii de la SAP Romania, in orig. (semnata, inregistrata, stampilata) in care sa se precizeze ca are competentele necesare pentru prestarea serviciilor de interfatare a modulelor SAP IS-U Device Management, Energy Data Management si Work Management cu SGCOSNr min. de spec. ce vor fi pusi la disp. AC, cu experienta dovedita de mini. 2 ani in implementarea modulelor SAP IS-U DM si WM in proiecte similare din sectorul utilitatilor: 4Nr. min. de specialisti ce vor fi pusi la dispozitia AC, cu experienta dovedita de min. 2 ani in implem. componentelor SAP IS-U IDE si SAP NetWeaver Process Integration in proiecte similare :2Nr min de spec ce vor fi pusi la disp AC, certificati Development Consultant: SAP NetWeaver '04 - Aplication Development Focus ABAP, Cerinta 3.2 -Certificari si autorizari generaleNr min de spec pusi la disp AC, certif SAP Certified Technology Associate - System Administration (Oracle DB) with SAP NetWeaver 7.0:1, Cerinta 3.3 -Certificari si autorizari generaleNr min de spec pusi la disp AC, certif IBM Certified Specialist - Storage Networking Solutions: 1, Cerinta 3.4 -Certificari si autorizari generaleNr min de spec ce vor fi pusi la dispozitia A C, certif IBM Certified Specialist ? IBM pSeries AIX System Administration sau echivalent, Cerinta 3.5 -Certificari si autorizari generaleNr min de specialisti ce vor fi pusi la disp AC, certif platforma pe care va rula solutia SGCOS :1, Cerinta 3.6 -Certificari si autorizari generaleAvand in vedere ca scopul prezentului caiet de sarcini este extinderea sistemului SAP IS-U existent, Ofertantul va prezenta o solutie tehnica pentru SGCOS, in care componentele sunt standard SAP sau solutii certificate de SAP AG. In acest sens va prezenta o certificare de la SAP AG in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (semnata, inregistrata, stampilata), Cerinta 3.7 -Certificari si autorizari generaleOfertantul va prezenta o autorizatie de la producatorul componentelor SGCOS in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (semnata, inregistrata, stampilata) in care sa se precizeze ca are competentele necesare pentru livrarea si mentenanta tuturor licentelor necesare SGCOS respectiv pentru prestarea lucrarilor de configurare/modificare/intretinere SGCOS, Cerinta 3.8 -Certificari si autorizari generalePrestatorul va fi partener al producatorului platformei SGCOS si va prezenta o autorizatie de la acesta, in original, (semnata, inregistrata, stampilata) in care sa se precizeze ca are competentele necesare pentru prestarea serviciilor de implementare si parametrizare si interfatare conform cerintelor specifice ale beneficiarului., Cerinte generalecerintele privind echipamentele se regasesc in anexa A01 din CS postat in SEAP Cerinta nr. 1-standardul ISO 9001, Cerinta nr. 2-standardul ISO 14001, Cerinta nr. 3 standardul ISO 27001, Cerinte generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Centrul National de Management pentru Societatea Informatioanala-Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 12:45