Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de identificare si securizare electronica a cartilor (tehnologia RFID)


Detaliu pentru invitatia numarul 354727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BIBLIOTECA JUDETEANA TIMIS
Numar invitatie: 354727/15.10.2013
Denumire contract: Sistem de identificare si securizare electronica a cartilor (tehnologia RFID)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIBLIOTECA JUDETEANA TIMISCod fiscal: 2488510, Adresa: Piata Libertatii nr. 3, Timisoara, Telefon: +40 0256430746, Fax: +40 0256430746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 3, Timisoara, Romania, cod postal: 300077, telefon: +40 0256430746, fax: +40 0256430746, persoana de contact: EMERIC VAMOS-BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante , Piata Libertatii nr. 3, Timisoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de identificare si securizare electronica a cartilor (tehnologia RFID)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona si pune in functiune un sistem de identificare si securizare electronica a unitatilor de biblioteca (tehnologia RFID)si se va asigura functionalitatea sistemului in servicii de garantie
II.1.6) CPV: 48151000-1 - Sisteme de control informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- garantia de participare este in valoare de 3225, 8 ron- perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei- Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participaremodalitatea de constituire a garantiei de participare conform art, 86 alin.1 din HG nr.925/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de participare este in valoare de 10% din valoare fara TVA a contractului conform art.89 alin2 din HG 925/2006.Aceastqa garantie se poate constitui in oricare din formele de la art 90 alin 1-3
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratia privind neincadrarea la prevederile art.180- declaratia privind neincadrarea la prevederile art.181- certificat de participare cu oferta independenta- declaratie privind neincadrarea la preevedile art.69^1(Tudor Cretu - manager, Vamos Emeric Barbu - sef sewrviciu administrativ, Cornel Dobrician- Servicu IT) copie CUI
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentare bilant contabil pe anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: formularul principalelor livrari in ultimii 3 ani certificat ISO 9001 minimPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer