Achizitie publica - SISTEM DE ILUMINAT ARHITECTURAL ? FACULTATEA DE CHIMIE INDUSTRIALA SI INGINERIA MEDIULUI STR. TELBISZ NR.6 PROIECTARE +EXECUTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 321530
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321530/08.03.2012
Denumire contract: SISTEM DE ILUMINAT ARHITECTURAL ? FACULTATEA DECHIMIE INDUSTRIALA SI INGINERIA MEDIULUI STR. TELBISZ NR.6PROIECTARE +EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: 0256403030, Fax: 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SISTEM DE ILUMINAT ARHITECTURAL ? FACULTATEA DECHIMIE INDUSTRIALA SI INGINERIA MEDIULUI STR. TELBISZ NR.6PROIECTARE +EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste realizarea unui sistem de iluminat modern, inovator, la standarde europene deosebite, specifice secolului XXI, caracterizat in linii mari de urmatoarele : - Obtinerea de efecte vizuale deosebite , prin iluminat de accent a elementelor arhitecturale ale cladirilor. Viziunea referitoare la iluminatul fatadei trebuie sa plieze lumina pe elementele arhitecturale specifice si sa evidentieze punctele de interes prin solutii estetice si functionale, care sa se incadreze perfect atat pe timpul zilei cat si pe timpul noptii.- Putere instalata scazuta, prin folosirea de aparate de iluminat moderne cu LED-uri , mici consumatoare de energie , cu durata de viata mare si o foarte buna redare a culorilor- Amplasarea aparatelor de iluminat se va face pe corpul cladirii, fara a afecta aspectul vizual al cladirii.Traseele de alimentare vor fi cat mai putin vizibileSe va obtine Autorizatia de Construire , conform Certificatului de Urbanismnr. 5023/08.12.2011 .
II.1.6) CPV: 45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 4.300lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.NOTA: garantia de participarecu o perioada de valabilitate sub 60 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor, vor fi respinse.-Nu se accepta prezentarea de cecuri sau bilete la ordin, acestea nefiind instrumente de garantare.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractuluiPerioada de valabilitate ? 1 anModul de constituire -prin retineri de cate 5% din fiecare decontareExecutantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului .Suma initiala care se depune de catre executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/20064.Declaratia pe proprie raspundere privind neinadrarea in prevederile art.69^1OUG 34/2006 1.Certificatde inregistrare fiscala? copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata2.Autorizare functionarii pentru activitatile declarate in clase CAEN
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atestat ANRE pentru proiectant si executant, Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5ani, Declaratie tert sustinator tehnic si profesional, Informatiiprivindobligatiilecontractualein curs, Persoanele responsabile cu executialucrarilor, Personalmuncitor despecialitate, ACORD DE ASOCIERE, Experienta similaracel putin o lucrare de referinta de iluminat arhitectural fatade cladiriinsotite de procese verbale de receptie, contracte de lucrari, Recomandare de laminim 3 beneficiari(insotite de procese verbale de receptie, contracte de lucrari) Certificate sau alte documente emise de organisme independente care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, copie pe care se va mentiona?conform cu originalul?, semnata si stampilata. ISO 9001 sau exchivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP - www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 17:16