Achizitie publica - "Sistem de iluminat festiv pentru Orasul Busteni"
Detaliu pentru invitatia numarul 353772
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353772/16.09.2013
Denumire contract: "Sistem de iluminat festiv pentru Orasul Busteni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA BUSTENICod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752, persoana de contact: MADALINA FRATILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon: +40 244322005, fax: +40 244320752
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Sistem de iluminat festiv pentru Orasul Busteni"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitïonarea unui sistem de iluminat festiv pentru Orasul Busteniformat din decoratiuni de iluminat festiv cu specific de iarna si sarbatori de iarna, cevor avea in componenta LED-uri profesionale, conform cerintelor tehnice minimaleprezentate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 31527260-6 - Sisteme de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare (GP) - 11000 lei. Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3. GP se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii GP prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor , cont RO02TREZ5295006XXX000010 ? Trezoreria Busteni, CF 2845729. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si art.2781 din O.U.G.nr.34/2006. Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In conformitate cu art.33, alin3 din HG 925/2006 in cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea niciunei oferte, cu exceptia celor care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie ? 5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1) - (3) din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.5 -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. conform art.180 din OUG 34/20062. Declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.6 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura side a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/20063. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura side a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/20064. Certificat de atestare fiscala taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" . Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura side a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/20065. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.7 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati.Solicitarea acestui certificat se face in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/20106. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.8 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ec. Emanoil Savin - Primar, Nae Savel - Viceprimar, jr. Adriana Bardan - secretar oras, ec. Petruta Protopopescu - Director Executiv, Ilie Marian - administrator Public. Membri comisiei de evaluare a ofertelor: Raducanu Ioana, Ene Sorina, Fratila Madalina, Vajeu Adriana, Antonie Cristina, Visan Cornel, Tocitu Stefan, Aldescu Cristinel. Documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Persoanele juridice straine documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice strainePrezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (formular nr.9).Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.100.000 lei.- Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Formularul nr. 11, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicCerinta minima : prezentareaListei principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Din aceasta lista sa rezulte ca au fost livrate produse similare in baza a cel mult 3 contracte a caror valoare/valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 550000 lei, fara TVA. Certificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat, sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 15:58