Achizitie publica - Sistem de indiguire temporar format din diguri gonflabile (umplute cu apa) si echipamente conexe
Detaliu pentru invitatia numarul 355115
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355115/28.10.2013
Denumire contract: Sistem de indiguire temporar format din diguri gonflabile (umplute cu apa) si echipamente conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de indiguire temporar format din diguri gonflabile (umplute cu apa) si echipamente conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constitue achizitionarea unui sistem de indiguire temporar ? lungime totala 1000 m utilizat inprotectia contra inundatiilor, bazat pe tuburi flexibile umplute cu apa, ce pot fi instalate oriunde, in timp scurt si cu efort minim, format din tronsoane de diferite lungimi de diguri gonflabile ce pot fi conectate intre ele prin sisteme proprii de conectare.
II.1.6) CPV: 19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 567, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura este de 11.350, 00 lei. Echivalenta lei/valuta pentru o garantie de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul comunicat de BNR, cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- Virament bancar / Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854; - Fila CEC, in original, confirmata de banca emitenta; - Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1. In SEAP vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei pentru participare care vor fi semnate cu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17 alin.3 din H.G. 1660/2006; 2. In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Netransmiterea acestor documente pana la data limita de depunere a ofertelor(fiind procedura online), va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit. b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind garantia de participare la 50% din cuantumul impus, va prezenta anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara; -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; -Depunere numerar, la Casieria Autoritatii contractante, virament in contul de garantii al autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr.925/2006;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru sediul principal, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din H.G. nr.925/2006;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr.ing. Emil VAMANU;Director Tehnic DI ? ing. Mihai TALPAU;Director Tehnic ELH - ing. Nicolae BERINDEAN;Director tehnic RAPM - ing. Irina LUCAVETCHI;Director Economic ? ec. Camelia ARDELEANU;Compartiment juridic - c.j. Elena ANDRIES / Raluca POPA;Sef Compartiment AII - ing. Ioana Manuela TOMA;Compartiment AII - ing. Andrei Catalin VARGA;Compartiment AII - ing. Ilie ANDONIE;Sef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALIN;Compartiment Achizitii - ec. Ovidiu VARLAN;Compartiment Achizitii - ec. Adrian BONDOR. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Prezentare documente din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acestea sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri medie globala realizata in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin egala cu 1.100.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani sa se regaseasca cel putin un contract de furnizare de produse similare in valoare de cel putin 567.950, 00 lei fara TVA, sau cel mult 3 contracte de furnizare de produse similare in valoare cumulata de cel putin 567.950, 00 lei fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 14:23