Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de inregistrare si raportare electronic- ERS


Detaliu pentru invitatia numarul 341400
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURA
Numar invitatie: 341400/21.12.2012
Denumire contract: Sistem de inregistrare si raportare electronic- ERS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PESCUIT SI ACVACULTURACod fiscal: RO 17344491, Adresa: BD. CAROL I NR.2-4, SECTOR 3, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021 6344429/33, Fax: 021 3326132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Transilvaniei, nr. 2, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010798, telefon: +40 216344429, fax: +40 213326132, persoana de contact: Carmen Antonie, Marian Chiriac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Transilvaniei, nr. 2, SECTOR 1, BUCURESTI, cod postal: 010798
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de inregistrare si raportare electronic- ERS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de raportare electronica automata prin satelit privind capturile, debarcarile, transbordarile, transporturile si vanzarile, precum si de raportare a datelor referitoare la efortul de pescuit, precum caracteristicile navei, timpul consacrat pescuitului si uneletele utilizate.
II.1.6) CPV: 42961000-0 - Sisteme de comanda si control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 453, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in lei fara TVA, respectiv 9.000 leiValabilitate garantie participare: 90 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelorIn cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezorerie RO49TREZ7035005XXX005207, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor (inclusiv), in conditiile dispozitiilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.-in cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, se va retine contestatarului din garatia de participare o suma potrivit dispozitiilorart. 278^1alin. (1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul nr. 16 din Sectiunea III- Formulare, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor (inclusiv).NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor (inclusiv), atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului, in conformitate cu dispozitiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratii privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularuluinr. 3 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaNOTA! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea III- Formulare, a prezentei documentatii de atribuireAceasta obligatie este incidenta si pentru eventualii terti sustinatori, deoarece potrivit art. 186 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 ?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora).Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original, copie legalizata sau conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, nu inregistreaza datorii la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora)III.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Cerinta obligatorie completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 din Sectiunea a III- Formulare aprezentei documentatii de atribuireIV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- completarea si prezentarea Formularuluinr. 6 din Sectiunea III- Formulare a prezentei documentatii de atribuire (se va completa si de catre eventualii subcontractanti/terti sustinatori).Persoane cu functii decizionale: DANIEL CONSTANTIN - MINISTRU AL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALEACHIM IRIMESCU-SECRETAR DE STATPRESEDINTE ? DIRECTOR GENERAL ? CRISTINEL GEORGE GHERGHISANDIRECTOR DIRECTIA INSPECTII, APE INTERIOARE ? MARIAN CHIRIACSERVICIUL FINANCIAR, CONTABILITATE, RESURSE UMANE SI ADMINISTRATIV ? ALINA BARBUSERVICIUL JURIDIC SI ACHIZITII PUBLICE ? CONSTANTIN DANIEL ZAMFIRESCUMANAGER PUBLIC ? CARMEN ANTONIE I.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?) care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: -denumirea operatorului economic si datele de identificare;
-sediul social; sediile secundare; structura actionariatului; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani anteriori datei limita de depunere a candidaturilor (2009, 2010, 2011)Ofertantul trebuie sa demonstreze o Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani de minim 800.000 leiSe va prezenta bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.Completare Formular nr . 7 din Sectiunea III- Formulare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstreze urmatoarea experienta similara: Prezentarea unui contract similar, in valoare de minim 400.000 lei.Prin contract similar se intelege: -furnizarea unui sistem de inregistrare si monitorizare a datelor, care sa contina un centru de comanda cu echipamente de comunicatii aferente, inclusiv serviciile de punere in functiune.Completare Formulare nr. 8 din Sectiunea III-Formulare- Lista principalelor furnizari de sisteme similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunerea a ofertelor) continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.recomandari sau documente constatatoare emise de beneficiaripentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, PersonalInformatii privind calificarile si experienta profesionala a echipeinominalizate pentru realizarea contractului.Se va depune Formularul nr.11 din Sectiunea III-Formulare - Lista expertilor-cheie propusi pentru implementarea contractului.Personalul cheie al echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti: , Expert cheie 1: UNMANAGER PROIECTCerinte generale: Studii universitarede lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;Cerinte specifice: Implicarea in minim un proiect IT in care sa fi detinut functia de coordonator de proiect/team leader., Expert cheie 2:2 (DOI) EXPERTI I.T.Cerinte generale: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;Cerinte specifice: Implicarea ca expert IT in minim un proiect similar, Expert cheie 3: UN EXPERT COMUNICATIICerinte generale: Studii universitare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;Cerinte specifice: Implicarea ca expert comunicatii in minim un proiect similar.Prin proiect similar se intelege: -prestarea de servicii destinate punerii in functiune a unui sistem de inregistrare si monitorizare a datelor, care sa contina un centru de comanda cu echipamente de comunicatii aferente.NOTA: - Pentru fiecare expert propus se vor completa: -Formularul nr. 12din Sectiunea III-Formulare ? Curriculum Vitae pentru fiecare expert.- Formularul nr.13 din Sectiunea III- Formulare ? Declaratie de disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii propusi., Pentru exper?i se va solicita o declara?ie pe proprie raspundere privind contractele aflate in curs de derulare, iar ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa faca dovada, prin eviden?ierea graficului privind activita?ile ?i timpul necesar, ca exper?ii oferta?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a prezentului contract., Subcontractarea unei parti/unor parti din contract este permisa exclusiv pentru componenta de servicii pe care o comporta contractulCompletare Formular nr. 10 Sectiunea III Cerinta nr. 1Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertant.Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentCerinta nr. 2Documente emise de catre organisme acreditate, care confirmacertificarea Sistemului de management al securitatii informationale ISO 27001sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer