Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de management al traficului in municipiul Zalau? cod SMIS 7355


Detaliu pentru invitatia numarul 321898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 321898/13.03.2012
Denumire contract: Sistem de management al traficului in municipiul Zalau? cod SMIS 7355
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Zalau, P-ta Iuliu Maniu, nr.3, camera 4 - Serviciul de relatii cu publicul, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260610550/153, fax: +40 0260661869, persoana de contact: Galea Anita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Zalau, P-ta Iuliu Maniu, nr.3, Zalau, Sala mica de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de management al traficului in municipiul Zalau? cod SMIS 7355
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realiz.canaliz.el.in carosabil sau trotuarInloc.tuturor semafoarelor existenteInloc.automatelor de dirijareRealiz.unei comunic.prin fibra optica intre intersectiiImpl. sist.detectie a trecerilor pe culoarea rosie a semafAmenaj.Centru de Control.
II.1.6) CPV: 45316200-7 - Instalare de echipament de semnalizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 933, 493 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 200.000 lei cu o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Din aceasta se retine suma de 8.653 lei in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.- Se constit. prin vir. bancar in cont RO76TREZ5615006XXX000186 pentru Primaria municipiului Zalau cod fiscal 4291786.sau ptr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in orig.- se poate constitui si prin depunere la casieria aut. contract a unei sume in numerar, sau- OP sau a unei file cec, cu cond. conf. acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorIMM-urile benef. de reduceri de 50% conf. Legii 346/2004, cu cond. prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categ.conf.model prev. in lege (Formularul 3).
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este 10% din val. fara TVA a contract.1- se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de osoc. de asigurari, si devine anexa la contract.2. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contract. are oblig. de a deschide un cont la dispozitia aut. contract., la Trezoreria statului , aut. contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract. pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in doc. de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contract.IMM-urile benef. de reduceri de 50% pentru gar. de buna ex.conf. Legii 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: conf. model.prevazut in lege (Formular 3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006 Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Modalitatea de indeplinire2.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului.2.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13 B. In Anexa la acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinire1.1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului se regasesc categoriile de lucrari solicitate in documentatia de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - informatii de identificare legale (denumire, sediu social, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- domenii de activitate (activitatea principala si activitatile secundare);
- sedii si/sau activitati autorizate ? conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;
- fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990.Certificatul trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertei si se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata1.2. Copie dupa atestatul ANRE-tip B ? proiectare si /sau executare de instalatii electrice pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiune de 0, 4 kv? aflata in teremen de valabilitate, al operatorului care va executalucrarile de bransamente electrice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie de cel putin 20.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica1.Decl. privind lista princip. lucrari execut.si finaliz.in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Lista va contine inf. desprecel mult 3 contr.de lucrarisimil.cu cele supuse achiz., contracte recept. partial, recept.la termin.lucrarilor sau recept.final, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, demonstrate prin procese verbale de receptie din care sarezulte, obiectul, perioada si valoarea contractului, cu o valoare totala, fara TVA, de cel putin 10.500.000lei.2.Decl. privind ut., instalatiile, echip. tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a contractului de lucrari, Cerinta nr. 2Inf. priv.capacit.prof.1.Decl.priv.ef.medii anuale ale person. ang.si al cadrelor de cond.2. Lista pers. de cond., a pers.resp. direct cu indepl.contr.de lucr.si care va cuprinde cel putin: 2.1.Coord.de lucr.ing/sing cu exp.gen.de 5 ani in dom.lucr.of., particip.intr-un proiect similar2.2. Ing.tehn.si sist.de telecom.cu exp.specif.de 3 ani in dom.lucr.of., particip.intr-un proiect similar2.3.Ing.sisteme de securit.a comunic.cu exp.specif.de 3 ani in dom.lucr.of., particip.intr-un proiect similar2.4. Analist sist.inf.si de securit.cu exp.specif.de 3 ani in dom.lucr.of., particip.intr-un proiect similar2.5. Resp.tehnic cu ex.(RTE), atestat , categ.I ? c-tii civile, ind., agroz. energ.telecom.miniere2.6.Resp. tehnic cu contr.calit.(CQ)2.7 Resp.privind san.si securit. in munca (SSM), 3. Sit.priv.tipul rel.contrac. sau a caror angaj.de particip.a fost obt.pt. pers.resp.in realiz.area ob. contr.4.Lista cu pers.muncit.calif.pe meserii, al oper., nec.ex.lucr., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 4Informatii privind asocierea, In cazul in care, in conf. cu preved. art. 186 si art. 190 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si comp.ult. of. isi demonstr.sit.ec.si fin., precum si capacit.tehnica si/sau profes. prin prez. unui angaj.de sustinere din partea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sust.de carebeneficiaza, prin prezent.unui angaj.ferm al pers. respective, inch.in forma autentica, prin care aceastaconf.faptul ca va pune la disp of.resursele invocate. Pers. care asigura sustinere, nu trebuie sa se aflein sit. in care determina excl.din procedura de atribuire, conf.preved. art. 69^1, 180 si 181 lit.a), c1 ) si d)din OUG nr. 34/2006, cu mod.si compl.ult.In cazul in care sust.tertului se refera la asig.unor resurse care pot fi puse efectiv la dispoz.of.(fond.financ., ut., echip., personal), angaj.ferm prez. de of.trebuie sa prevada care sunt resurs.resp.sa evident.faptul ca disponib.acestora se va realiza necond., in fctie de necesit. care aparpe parcursul indep.contract.in cauza. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2Informatii privind protectia mediuluiISO 14001 :2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP. Garantia de participare este in cuantum de 200.000 lei. Persoana de contact: Galea Anita, tel; 0260.610.550, int. 153
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer