Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Sistem de monitorizare?


Detaliu pentru invitatia numarul 306264
Autoritate contractanta
JUDETUL GIURGIU
Cod de identificare fiscala: 4938042
Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu
Telefon: 0246215685
Fax: 0246216511
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?Sistem de monitorizare?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 32500000-8 - Echipament de telecomunicatii (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ?Sistem de monitorizare? in cadrul proiectului ?Reconstructia ecologica a Baltii Comana ? Judetul Giurgiu?, cod SMIS ? CSNR 6725
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.08.2011 12:38)
Data publicarii: 22.07.2011 15:05
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, municipiul Giurgiu, judet Giurgiu, camera 004
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, etaj II camera 207
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 274, 609.9 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.art.180; 181;69;
-Decl.calit.participant procedura;
-Certif.particip. oferta indep;
- Certif.atest. fisc. oblig buget stat;
- Certif. atest. fisc. oblig. buget local -Certif.constat.- ORC;
- Informatii generale;
-Bilant 2008, 2009, 2010;
- Cifra medie afaceri(2008, 2009, 2010)-540.000 lei;
- decl. lista principalelor livrari produse similare efect. in ultimii 3 ani;
-cel putin 1 sau maxim 2 contracte-valoare cumulata sa fie de minim 270.000 lei;
-copii contracte/recomandari;
-Decl.efect. medii.anulepersonal;
-Inform. ref. studii, pregat. profesion.; Specialisti: Ing.constructor;Ing.instalatii electrice;Ing.electronica si telecomunicatii;Docum. doveditoare: CV, copii diplome de studii si certificate profesionale;
-copii certificate/referinte: -Declaratie refer.mijloacele de transport, (aflate în dotarea proprie sau contracte/conventii închiriere);
- Sistemele Management ISO: 9001;
- Decl.ref.protec. muncii;
- Informatii subcontractanti/asociati (daca este cazul).
Atasata prezentei invitatii de participare. Garantia de participare in cuantum de 5.000 lei
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: prevederile art. 209, alin. (1), lit. c) dinO.U.G. nr. 34/2006 privind atribuire contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer