Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de monitorizare a parcului auto RADET Bucuresti (GPS sau echivalent) si servicii asociate


Detaliu pentru invitatia numarul 319553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Numar invitatie: 319553/10.01.2012
Denumire contract: Sistem de monitorizare a parcului auto RADET Bucuresti (GPS sau echivalent) si servicii asociate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Distributie a Energiei Termice BucurestiCod fiscal: RO 361218, Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Telefon: 0372.148.000, Fax: 021.312.62.03/021.310.81.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 73, Serviciul Achizitii Publice RADET.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 72, Serviciul Achizitii Publice RADET.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de monitorizare a parcului auto RADET Bucuresti (GPS sau echivalent) si servicii asociate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia unui sistem de monitorizare a parcului auto RADET Bucuresti (GPS sau echivalent) si a serviciilor asociate ? montaj, dispecerizare, service in perioada de garantie, suport tehnic, abonament lunar.
II.1.6) CPV: 38112100-4 - Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 523, 176 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificaredeclaratii privind neincadrarea in preved.art.180 si 181 din OUG34/2006; certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;certificat constatator ONRC; bilanturi contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010; declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani, a carei valoare sa fie de cel putin 1.000.000 lei/229.368 euro; lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie partiala/finala din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor produse similare in valoare de 500.000 lei/114.684 euro; certificate care sa ateste conformitatea produselor; mostra; certificat tip ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata electronic la prezentul anunt.Garantia de participare: 10.000 lei/2.294 euro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer