Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de monitorizare a principalelor intersectii din municipiul Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 331299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 331299/06.07.2012
Denumire contract: Sistem de monitorizare a principalelor intersectii din municipiul Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sala de consiliu, corp nou, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de monitorizare a principalelor intersectii din municipiul Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitati care fac obiectul contractului: Activitatile generale pe care prestatorul selectionat in urma acestei proceduri de achizitie le va avea de indeplinit sunt: A. Instalare camere de supraveghere si instalare echipamente adiacenteB. Realizare infrastructura cablata si instalare echipamente adiacenteC. Servicii de conectiviateActivitatile specifice care fac obiectul contractului, mentionate in cele ce urmeaza trebuie considerate ca fiind cerinte minime, iar daca alte activitati relationate sunt necesare in vederea realizarii obiectivelor, acestea vor face parte din responsabilitatea Ofertantului. Cerinte pentru raportare : Ofertantul va intocmi rapoarte pe intreaga perioada de derulare a contractului. Rapoartele intocmite vor acoperi toate activitatile Proiectului si vor puncta toate rezultatele obtinute de catre Ofertant.
II.1.6) CPV: 72710000-0 - Servicii de retele locale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de3.100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 4), sau ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; sau numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14:00 ? 16:00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului - 5 % din pretul serviciilor fara TVA, pentru perioada de minim 24 luni. Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 19sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 5; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertantiasociati;2. Art.180 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 6.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor fi solicitate obligatoriusi vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Art.181.3.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.7.3.2.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.3.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele3.1. si 3.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depusesi detertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 9. Formularul va fi completat de catreofertant / ofertanti asociati / subcontractant / tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante , conform Ordinului nr. 170 / 2012, sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu, director economic ? Dorina Staicu.Consilierii locali implicati in aprobarea proiectului si a cheltuielilor legate de proiect sunt urmatorii : Andrita Valeriu, Baciu Andrei, Barbu Corneliu, Boengiu Elena, Chirila Viorel, Cobzaru Theodor Cristian, Cociorba Traian, Deaconu Gheorghe, Dumitreasa Gheorghe, Gagea Maria, Negelschi Liviu, Nistor Stejarel, Ouatu Vasile, Popa Gheorghe Dan, Simionica Aurelia, Strungaru Viorel, Tanase Neculai, Timaru Neculai, Tonco Ghicel, Tudorancea Cornelia, Varlan Georgeta.Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta : Presedinte cu drept de vot : Buliga Carmen ? Irina; membrii : Postolica Vlad, Munteanu Neculai, membrii de rezerva : Morosan Cristina, Apetroaei Cristina. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul rocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleIn cazul in care ofertantul/ candidatul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective? formular nr. 10.2., Bilanturi contabile sau alte documente relevante.Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani este 600.000lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/euro comunicat de BNR: 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei ;2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei; 2009 ? 1 euro = 4, 2373 euro;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari din ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa fi livrat si instalat conexiuni de sisteme de supraveghere video, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare decatvaloarea estimata a contractului., Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalarea componentelor sau sistem de alarmare impotriva efractiei, valabila la data depunerii ofertei, in conform cu prev. art. 34, alin. (1) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;, Personalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului -Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului responsabilin derularea contractului, Manager de proiect: studii superioare de lunga durata in IT; 5 ani experienta generala in IT;, Inginer de sistem: certificat de absolvire pentru sisteme de detectie, supraveghere video, monitorizare control acces, Responsabil cu controlul calitatii: studii superioare de lunga durata , certificat de absolvire a unui curs de auditor pentru managementul calitatii, Responsabil privind sanatatea si securitatea in munca: atestat in domeniu, Responsabil comunicatii: Certificare CCNP (Cisco Certified Network Professional) sau echivalent pentru echipamente de comunicatii si securitate. Certificarea/certificarile trebuie sa ateste instruirea si promovarea examenului de certificare de catre persoana nominalizata, cu privire la instalarea, configurarea si integrarea echipamentelor sistemelor de comunicatii, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii SR EN ISO 9001 sau echivalent, SR EN ISO 14001 sau echivalent, SR EN ISO 27001sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer