Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de monitorizare si localizare a vehiculelor flotei auto, in vederea gestionarii si optimizarii parcului auto.


Detaliu pentru invitatia numarul 355648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania APA Brasov
Numar invitatie: 355648/12.11.2013
Denumire contract: Sistem de monitorizare si localizare a vehiculelor flotei auto, in vederea gestionarii si optimizarii parcului auto.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de monitorizare si localizare a vehiculelor flotei auto, in vederea gestionarii si optimizarii parcului auto.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza: -ecchipamente GPS ;
-sonde litrometrice ;
-cititoare de magistrala CAN;
-module identificare sofer;
-comunicatii cu trafic de date nelimitat si acces web la aplicatia de monitorizare.
II.1.6) CPV: 42961300-3 - Sistem de localizare a vehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ?3.000 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; - Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800 b. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov SA, str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14; c. Scrisoare de Garantie Bancara; d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; e. Prin fila CEC. -pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alte valute, echivalenta leu/alta valuta se va efectua la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. - Dovada constituirii Garantiei de participare (in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data limita de depunere a ofertei. - Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi scanat si atasat in SEAP pana la data limita de depunere aofertelor; -Cuantumul penalitatilor in cazul unei contestatii respinse pe fond de catre CNSC este de 1774, 24 lei conform art.278 indice 1, alin.(1) lit.a) din OUG34/2006 actualizata In cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de facilitatile pentru IMM-uri, instrumentul de garantare va fi insotit de declaratia privind incadrarea in acesta categorie. Aceasta declaratie se va transmite obligatoriu si in SEAP
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.-Declaratie privind eligibilitatea - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 li.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator si de subcontractant.Persoanele cu functie de decizie: Fatu Dorin-Director General; Popa Teodor-Director Economic; Balan Ilie-Director Tehnic; Sopterean Doru-Director Programe Externe; Cojocaru Gabriel, Sef Sectie Apa; Pintilie Adi-Sef Sectie Canal; Hurghis Dorin-Sef Serviciu Achizitii Publice; Mazilu Sorin- Sef Atelier Transport; Buga Ovidiu- Sef Atelier Miscare Apa; Derzsi Gyula-Sef Atelier Mecanic;Marincas Marcela-Sef Serv.Intern Prevenire Protectie; Matau Gabriela-Sef Laborator Apa Potabila; Cristian Ana-Sef Serviciu I.T.;Craciun Emil- Sef Serviciu Contoare; Dima Carmen- Sef Laborator Ape Uzate; Olariu Bogdan-Sef ServiciuJuridic, Patrimoniu, Actionariat;Vasile Acrivopol Ioana-Sef Serviciu Facturare Incasare;Postoaca Marian-Sef Uzina Apa; Nicolau Antoniu- Sef Serviciu Tehnic; Serban Adrian-Sef Atelier Electric; Teodorovici Gavril-Sef Statii Epurare;Sandru Liviu- Sef Sectoare Exterioare; Grusea Gheorghe-Sef Sector Rupea; Munteanu Mircea Radu-Sef Sector Sacele; Ganea Dan-SefProductie;Stroie Ioan-Sef Birou Proiectare; Pupaza Alin- Sef Sector Poiana Brasov-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Conform modelului prezentat in sectiunea "Formulare?In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare membru al asocierii. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012)Curs de schimb mediu leu/eoro: 2010:4, 2 lei/euro;2011:4, 237 lei/euro;2012:4, 5670 lei/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de sisteme de monitorizare si localizare a vehiculelor apartinand unei flote auto, efectuate in ultimii 3 ani.Nivel minim specific: Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au furnizat un sistem de monitorizare si localizare pentru o flota auto, care cuprinde minim 80 de vehicule, cantitate care. sa rezulte dintr-un contract efectuat in ultimii 3 ani. Perioada de 3 ani se calculeaza de la data limita de depunere a ofertei, trei ani in urma. -Certificatul ISO 9001:2008 sau documente echivalente standardelor ISO 9001:2008 transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabil ladata limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 07:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer