Achizitie publica - Sistem de preparare solutii
Detaliu pentru invitatia numarul 345830
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345830/24.04.2013
Denumire contract: Sistem de preparare solutii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie si Imunologie "Cantacuzino"Cod fiscal: RO15203810, Adresa: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Telefon: +40 213069100, Fax: +40 3069164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, 050096, Bucuresti, Romania, cod postal: 050096, telefon: +40 213069100, fax: +40 3069164, persoana de contact: Roxana Tomcovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INCDMI CANTACIZINO Splaiul Independentei 103, Sector 5 Bucuresti, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de preparare solutii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de preparare solutii conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 42996400-8 - Dispozitive de amestecare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) incontul RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI sau la casieria institutului. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG.925/2006).IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare.Cuantumul garantiei de participare este de 3690 leiGarantia de participare trebuie sa fie valabila 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor, iar pentru orice alta moneda, cursul valutar va fi cel al BNR din ziua publicarii prezentei invitatii.Conditii de retinere a garantiei de participare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art.278^1 alin.1 lit.a) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizareincheiat, se constitue in una din urmatoarele modalitati: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire;
- ordin de plata.-prin virament bancar in contul nr. RO 98 RNCB 0076 02942 086 00 01 , deschis laBCR SECTOR 5 BUCURESTI-depunere la casierie a: a) unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca in termen de maxim 5 zile de la primirea contractului semnat de catre achizitor;b) sumei solicitate in numerar daca aceasta nu depaseste 5000 lei;c) prin retineri succesive din sumele datorate pentru fonduri partiale cf.art.90(3*) din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completarea formularului.nr.2;3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (pers.cu functie de decizie: Director General Conf.Univ.Dr.Radu Iordachel; Director General Adjunct dl.Ovidiu Antal, Director Economic Ec. Camelia Petrica; Director dl.Coman Cristin, Director Stiintific dna Maria Damian, Sef departament dna Irina Codita, Sef departament dl Adrian Onu; Membrii Comisiei de evaluare: presedinte ? dna Roxana Tomcovici, dra Alina Georgeta Ghiorghisor ? membru; ; dna Lucica Matache ? membru; Rezerve: dl Razvan Hosu4. Declaratie privind eligibilitatea- Completarea formularului.nr.3;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Completarea formularului nr.4;6. Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?Conform cu originalul?; 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, datele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media ciferi de afaceri in dcomeniul de activitate pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, in vederea dovedirii experientei similare 3. Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 au echivalent valabil la datalimita de depunere a ofertelor sau Certificat echivalente emise de organisme abilitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site S.E.A.P.-www.e-licitatie.ro sau INCDMI Cantacuzino Splaiul Independentei nr.103, sector 5 Bucuresti
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 13:58