Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sistem de protectie la incendiu a cladirii Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 352851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OPERA COMICA PENTRU COPII
Numar invitatie: 352851/21.08.2013
Denumire contract: Sistem de protectie la incendiu a cladirii Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOPERA COMICA PENTRU COPIICod fiscal: 15263455, Adresa: Calea Giulesti, nr.16, sector 6, Bucuresti, Telefon: 3192819, Fax: 3192819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sistem de protectie la incendiu a cladirii Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se urmareste achizitionarea unui sistem de protectie la incendiu a Operei Comice pentru Copii din Calea Giulesti nr. 16, sect. 6 Bucuresti, care respecta prevederile proiectului elaborat si avizat in acest sens, anexat la documentatie, parte integranta din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 35000000-4 - Echipament de securitate, de lupta impotriva incendiilor, de politie si de aparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 3.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: in lei, respectandu-se prevederile art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin ordin de plata (cont RO69TREZ7065006XXX009655- deschis la Trezorerie sector 6, CUI 15263455, se vor respecta prevederile art. 86, alin. (5), lit. a) in sensul confirmarii acestuia pana la deschiderea ofertelor. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform Anexa nr.1 prevazut in sectiunea formulare si va fi prezentata in original.Pentru garantiile de participare ce vor fi constituite in alta moneda se va avea in vedere cursul valutar BNR din data de 01.08.2013.Dovada constituirii garantiei de participare se solicita pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, se va depune in SEAP, ca si celelalte documente, conform art 18/HG 1660/06, dar se solicita si prezentarea la sediul autoritatii, in original.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se constituie pana la data semnarii contractului de ambele parti.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca Opera Comica pentru Copii nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formular nr.1Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formular nr.2Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr.3Cerinta nr.4Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.5 Certificatele de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Smaranda Oteanu-Bunea - Manager-Dumitru Balasoiu ? contabil sef- Bucur Alexandru - responsabil achizitii publice-Viorel Craciun - Administrator patrimoniu-Amelia Dondera - Consilier juridic-Anne-Marie Frey - sef atelier tehnic scenaCerinta 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, conform Formular nr.12 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani - minim 300000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
30
Descriere: Termenul in care instalatia este livrata si instalata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer